Gå til innhold

Counter Strike

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hei....

Har nå sitti her noen timer å mekket i sammen noen modifikasjoner til Counter Strike.....

Skal lage en install.exe fil utav det nå snart...

Vil bare ha noen second opinions først....

..........................................

Har gjort endel interrisante forbedringer, som jeg tror vil gi gode spillemessige fordeler....

f.eks redusert skytelyderstøy til 20%, slik man kan skru volumet opp 80% og derfor trekke fordelen av å høre motstandere (footsteps) LENGE før dem kan høre deg på noensomhelst måte.....

Er _INGENTING_ som er definert som cheating.. Det er noe jeg misliker sterkest innen gaming miljøet.....

Lurte på om noen ville avse 15-20 minutter til "Norwegian_Berets 1337 Cs Modifications" og teste denne før jeg "kompilerer" den til en .exe fil... Gi meg litt feedback....

Tror dere vil trekke fordeler av dette uansett :smile:

du finner den på :

[fjernet]

fila er 2 mb, og kan avhentes på 100kbsec :smile:

MvH.

Norwegian_Beret

PS: "Modden" er enkel å installere, enhver newbie kan klare det :smile:

er også GARANTERT backdoorvirusfritt...

[REDIGERING ETTER STENGNING AV POSTEN]:

Må bare si at det er helt jævlig at du kan stenge ned en post på den måten. Ingenting av det som er modifisert går ut over noen skrevne regler (clanbase o.a), - eller andres uskrevne regler-. Såvidt jeg kan se er det DINE regler only som har blitt trådt over...

Er dine Regler universelle? Jeg tror ikke det...

Custom Cfgsmodifikasjoner er helt vanlig i gaming-miljøet, og blir brukt av verdens beste spillere..

In fact så stikker jeg fra Spill-delen av forumet frivillig.. Når slike folk går løs.. se her:

"Denne posten om juksing i Counter-Strike går utover alle grenser. Jeg skulle gjerne stengt deg ut fra alle servere i landet, men det kan jeg dessverre ikke få gjort. Jeg kan dermot få deg stengt ute fra forumet hvis jeg ser noe slikt igjen. Se på dette som din første og siste advarsel."

Trusler å fanteri...

Meget Vennlig Hilsen Norwegian_Beret

[ Denne Melding var redigert av: nor_beret på 2002-07-25 13:21 ]

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Gi meg litt mer spesifikk info om hva du har gjort bortsett fra lyden, så skal jeg vurdere saken. Er det andre ting inne i mod'n slik som "backdoors", "trojans" og slikt dritt, så saksøker deg for alt du har :smile:

Kan hende jeg kan teste ut den der for deg. Send meg privat melding, så kan vi avtale litt mer.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Hei igjen dere..

Siden jeg har hatt en vanvittig påstrømning med folk (yeah Right!) legger jeg nå ut Beta 0.0.0.2.. den er uploadet til servermaskina og blir lagt ut til nedlasting i løpet av morgenen......

Responsen til nå har vært positiv :razz:

MVH.

Beret

Lenke til kommentar

Jeg vil se på det som cheating å skru ned skytelyden sånn at du hører footsteps mye bedre. Eller evt sette opp volumet på footsteps. Eller at du hadde en indikator på skjermen med ca. avstand til nærmeste fiende. Og evt hvilken retning han var i? Nærmer seg cheat synes nå jeg.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

det å "skru" opp lyden vil da jeg ikke definere som cheats.... absolutt ikke.. er som f.eks å skru opp gammaen da fiender "blinker" når noen skyter... er like "alvorlig" -eller harmløst- som det å endre litt på lydfordelinga...

Har bare noe med at dette er "nytt å skremmendes"....

Har foresten laget enda en ny versjon nå... Med installer... er typisk windows installer.. velg directory å trykk INSTALL....

har ikke fått uploadet den til serveren enda, da admin sover.. hehe

MvH.

Beret

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-EkRmMDKFIU

Quote:

Den 2002-07-25 08:21, CS_eR GøY skrev:

Najs work nor_beret

*lastened*

A mans gotta do what a mans gotta do....

this is my call in life :razz:

Beret

Lenke til kommentar

Det er en ting jeg har lurt lenge på ..Hvorfor må dere trikse å fikse med alle slags spill? .. Hva med å spille det slik det var laget i utgangspunktet ? ett eks . Mohaa der bruker noe å binde knappene sånn at han breaker sidelengs hele tiden . CS kenguru hopping og gudene vite hva ellers ( vet at den siste patchen har fikset det) SOF2 kenguru hopping++ div skinns og annet stæsj -- Hva med å spille spillet slik det var ment ? tror ikke hopping og break dance + at du lader og skyter kan gjøres i virkeligheten..

Det er mitt synspunkt, for sikkert pepper nå .

Lenke til kommentar

Først og fremst vil jeg si at jeg synes dette er en helt forkastelig ting å gjøre, og at dette du nå har laget er en custom-cheat så nær den definisjonen en kommer. Når du går inn og modifiserer programmet slik at du skal høre folk bedre f eks er det vel rimelig åpenbart at dette er juksing på lik linje med OGC. Jeg har fjernet linken som ble lagt ut, og jeg stenger nå tråden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Opprett ny...