simerix Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jepp, snart sprekker ballongen for Bush. Lenke til kommentar
Snillingen Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Oljen var en viktig grunn til at USA angrep Irak, men man er nokså snevsynt om man tror at dette er den eneste grunnen. Lenke til kommentar
Innos Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg liker så absolutt ikke at Kina driver å utvikler våpen som skal slå ut amerikanske anti-rakett systemer. Jeg synes alle land skulle gjort det, USA er vel eneste landet man trenger å være redd for at skal gå til krig, dette gjelder ofc ikke alle land at de er de eneste da, f.eks palestine sku i tilleg hatt noe til å beskytte seg mot de hersens israelerne. Lenke til kommentar
co2 Skrevet 9. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 9. juli 2005 Jeg liker så absolutt ikke at Kina driver å utvikler våpen som skal slå ut amerikanske anti-rakett systemer. Jeg synes alle land skulle gjort det, USA er vel eneste landet man trenger å være redd for at skal gå til krig, dette gjelder ofc ikke alle land at de er de eneste da, f.eks palestine sku i tilleg hatt noe til å beskytte seg mot de hersens israelerne. Palestinerene hadde ikke brukt det til forsvar, men offensivt. Hadde bare endt i mer blodbad, det som trengs er at Israel trekker seg ut og at Hamas stoppes at palestinerene selv. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 Men "Bush vil bare ha olja"-argumentet holder ikke lengre. Nei. For sannhet har en holdbarhetsdato. Kan du utdype det? Lenke til kommentar
MrLee Skrevet 9. juli 2005 Del Skrevet 9. juli 2005 sarkasme? (slik tolket jeg det iallefall) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå