eARNIe Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Når jeg går på -> legg til eller fjern programmer i kontroll panel, så velger jeg Fjern på Norton Antivirus. Det som skjer det er at det kommer et slags lite flash på skjermen , under et halvt sekund ( veldig kort), så skjer det ingeting mer. Altså det går ikke å avinnstallere Virus programmet :S Jeg prøver å avinnstalere det for å innstalere et nytt et. Jeg håper noe har peiling på hva som er feil? takker for alle svar. Lenke til kommentar
eivind04 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Prøv å høyre klikk på ikonet nede i høyre hjørne og stopp virusprogrammet før du forsøker å av innstallere Lenke til kommentar
trn100 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Symantec har laget et par verktøy for å fjerne gjenstridige programmer, kanskje det kan hjelpe? Disse finner du her. Lenke til kommentar
eARNIe Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) eivind har prøvd å avslutte det før det brukes, men det fungerte ike da jeg prøvde forrige gang :S hmm noen som vet hva prosessoren til Norton heter? Endret 27. juni 2005 av eARNIe Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå