discostu Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Sitter med et skrotent lite og kompakt HP kabinett.. Vurderer nytt skjermkort til høsten og vil derfor være sikker på at det passer i kabinettet og er egentlig den største grunnen til skiftet av kabinett. OG generelt bedre plass da.. Så kommer spørsmålet, noen tips og anbefalinger til kabinett jeg bør kjøpe? Er ikke interessert i det aller dyreste som er, så lenge det er bra! Eventuelt poste noen "nybegynner feil og tabber" folk ofte gjør ved skifte av kabinett? Lenke til kommentar
Dragavon Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Generelt: kjøp det største kabinettet du har plass til. Stort kabinett = mye luft = lav temperatur. Ellers er det viktig med en god strømforsyning. Styr unna Qtec. Eg har ett Chieftec Dragon Maxitower, er godt fornøyd med det, Men skal bygge ny PC oversommerferien, da blir det ett Lian-Li PC PCV2000B Lenke til kommentar
sigen Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Nybegynnerfeil: Kjøper ferdigmodda kabinett (f.eks. Raidmax) eller de kjøper q-tec, noe som kan bli "fatalt", siden det ikke fins kvalitet i de kabinettene Ellers bør du ikke kun gå etter utseende heller, sjekk litt hva du trenger og hvilket system du ska ha inni. Stort kabinett er ikke det samme som lave temperaturer nødvendigvis, sjekk vifteplasser, vifter som følger med, og hvor begge disse er plasert. Kabinettet Dragavon linker til er et helt greit kabinett, veldig godt i prisklassen, og det har generelt gode temperaturer. Et trygt kjøp Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg har nettopp kjøpt "ferdigmoddet" thermeltake sopranos fra PSdata. X vindu. Jeg holder den konstant under 25*c med to hardisker, ett R9800pro (se resten i signatur). Er med 3 vifter med fansy farge (orange). en forran og en bak 120mm og en i siden 90mm (bruker jeg ikke) som er plassert ca rett over cpu. Jeg angrer ikke på kjøpet, kabinettet var lett å bygge i, god plass og ser veldig ok ut! Lenke til kommentar
bjokys Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Nå er ikke thermaltake det verte jallamerket når det gjelder utsenedet, i det siste synes jeg faktisk at de har kommet med noen ganske greie (f. ek. tsunami og shark). Angående valget av kabinettet er det vikitgste at du liker designet, at det tilbyr den funksjonalitetet du trenger (nok plass til disker, vifter o.l.). Lenke til kommentar
SvennAndre Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Titt litt på Cooler Master Centurion kabinettene.. Er for lat til å finne link akkurat nå, er trøtt Men de har det på komplett, og jeg bestilte det til en kompis her for en tid siden.. Veldig fin finish og kvalitet. Og passer sikkert fint til din HP pc' deler.. OT: post nr 700 Lenke til kommentar
wewwen Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 Hvis du er ute etter et stilrent, men alikevel fint. så anbefaler jeg:http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=PC7BSCAND]Lian li[/url]. er veldig fornøyd med dette karbinettet selv,og er god kjøling og! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå