stinger82 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hei.. Holder på å oppgradere pc'n nå. har kjøpt nytt hk, skjermkort, ram, cpu, psu+++ og kjøpte da disse brikkene: komplett.no Spørsmålet mitt er da, vil det være noen fordel å sette inn de 2 rambrikkene jeg har fra før (2x512 DDR pc266) sånn at jeg får 2GB til sammen, eller vil disse bare senke ytelsen på hele systemet? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Kingstonbrikkene er bare overkill om du har planer om å bruke de gamle minnebrikkene. Du kan godt kjøre alle 4 sammen, men da vil alle kjøre på hastigheten (både frekvens og timings) til de treigeste brikkene. Er ikke engang sikkert at alle klarer å kjøre på like slappe timings engang. Lenke til kommentar
stinger82 Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 ok. takker for svaret Ser folk skriver at visst man skal kjøre bf2 på max, så MÅ man ha 2gb ram.. men men.. Noen som har erfaringer med kingston rammen? rask? klokkevennlige? stabil, etc? Lenke til kommentar
Goophy Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg har akkurat samme minnet i 2x256MB-utgave. Det har Samsung TCCD chips og er raskt med 2-2-2 etc. Mine brikker klarte superpi 1M på 246MHz 2-2-2-11 på 3,1v. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå