Gå til innhold

SE K750i-problemer med File Manager

Anbefalte innlegg

Har et problem med filemanager. Etter at jeg har installert den får den kontakt med mobilen-men bare til jeg restarter maskinen. Da står det bare at mobilen ikke er koblet til. Hvis jeg avinstallerer filemanager og installerer den på nytt igjen fungerer det helt til jeg restarter datamaskinen

Noen andre med det problemet eller har løst problemet?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Fant ut at jeg får kontakt hver gang bare jeg rører litt på pluggen som kobles til telefonen. Oppdaga når jeg skulle høre på radio i dag at jeg måtte røre litt på pluggen får å få lyd i begge øreproppene.

Men har et annet software problem. Etter at jeg har hatt telefonen koblet til datamaskinen med usb kabelen og har valgt "sikker fjernig av hardware" og fjernet pluggen fra telefonsiden mister jeg noen ikon nede til høyre på "quick launch" linja der klokka vises. De er rett og slett borte. Der ikonet til Norman antivirus skulle vært er det bare et tomrom men ikonet er der bare at det ikke vises. Til andre program er de helt borte.

Andre som opplever dette?

Lenke til kommentar

Jeg har et merkelig problem nå, har ikke hatt det før i dag!

Kommer meg ikke inn på bildene til telefonen!! (internminne).

Da klikker programmet og ADMMON~.exe elns henger seg.

slo av alt jeg kunne slå av.

kommer meg inn på andre kataloger, som feks. video!

merkelige greier altså!

kanskje jeg har et eller annet merkelig bilde som gjør noe rart.

har prøvd reboot, bytte usb port, slette litt på mobilen, slå av og på mobilen, etc.

samt jeg må logge ut og logge inn, før filemanagere igjen klarer å detektere tlf'en.

(removable storage forsvinner ikke fra "Min datamaskin".)

skal poste her om jeg finenr ut hva det er.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Lasta ned nyest SE PC Suite. Kan starte filemanageren helt til jeg har rebootet Pcen. Det som skjer er at etter å ha startet programmet står det "Vent mens SE PC Suite konfigureres". Etter det kommer det opp en feilmeldingsrute om at Windows Explorer har oppdagen noe feil. Så kan jeg velge mellom å sende feilrapport eller ikke. Det som også er merkelig er at etter å ha prøvd å starte filemanager forsvinner masse ikon fra quick-launch feltet nede til høyre ved siden av klokken.

Har ikke problemer med noen andre program eller spill.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...