erlend_halvorsen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Her kan alle poste problemer, ulemper, osv. om BF2, tenkte det kunne vere greit å lage en slik post, for det ser ut som at dette spillet kommer til å bli veldig populert Her kommer mine: Hvordan fungerer battle recorder? Har noen en liste over Console Commands? Ingen Co-oP? Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 1. Feilpostet 2. http://forum.programmer.no/index.php?showtopic=430779 3. Rapportert Lenke til kommentar
Scortech Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Husker ikke hvilke brett det var men det var i single player modes. Grafikken i spillet mens jeg spilte tok helt av. landskapet,bakken,fjell o.s.v. forandret plutselig farge og blinket som om jeg hadde en dårlig ecstasy trip. Det var skikkelig syre. Måtte bare avslutte spillet. Fikk vondt i øynene. Og jeg snakker ikke om demoen til BF2 Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har eget BF forum da.. detta har ingenting med Hardware å gjøre Lenke til kommentar
erlend_halvorsen Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Husker ikke hvilke brett det var men det var i single player modes.Grafikken i spillet mens jeg spilte tok helt av. landskapet,bakken,fjell o.s.v. forandret plutselig farge og blinket som om jeg hadde en dårlig ecstasy trip. Det var skikkelig syre. Måtte bare avslutte spillet. Fikk vondt i øynene. Og jeg snakker ikke om demoen til BF2 Var syren din svart? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg