Domodyret Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Da prøver jeg med kritikk igjen: "Inotech" i headerbildet er for lite synlig Jeg lurer fortsatt på hvilke bilder som er i bakgrunnen av header, og den oransje boksen under. I footer, så har du to "grunge-greier" på hver sin side, og en blomst (?) i midten? Hva er vitsen med dato osv. i footer? Får ikke kopiert teksten på siden Savner litt styling på bildene Menyen blir kanskje litt for simpel, men grei nok Syns de få grunge-elementene, eller "rotet" kræsja litt med den smoothe stilen. Pluss at jeg skulle likt å visst åssen bilder som lå bak der. Lenke til kommentar
Laat Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Jeg går ut i fra at Administratorknappen går til administrator-panelet. Hvis det er slik, synes jeg at du burde fjerne administrator knappen. Målgruppen for siden er jo kundene, og ikke administratorene. Informer heller fremtidig admin om at for å komme til administrator-panelet går man til www.domene.com/admin Endret 28. juni 2005 av MrPingu Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå