Pilot_ Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Kan hende noen av dere har lest den før, men det er sikkert en del som ikke har lest den før. Selv holdt jeg på å dø av latter, og anbefaler alle å lese den http://itpro.no/art/4599.html Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Noen uker senere etter at jeg hadde tørket rumpa ved enhver anledning fant jeg ut en annen ting hårene hadde gjort. Ventilasjon! Jeg prøvde å fise bare for å oppdage at fisen ble sittende fast mellom rumpeballene... :!: Jeg og kamerater har ofte snakket om akkurat det der.... Jammen lærte vi noe idag også! Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 hehe.. da var vi en erfaring rikere :!: synes litt synd på han da.. men det finnes vel sikkert kremer!.. eller løshår :!: Lenke til kommentar
FpsStu Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 yes yes... good to know... Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 OMG LOL EID sikkerlig kjipt de måte ha vært då Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Omtrent det dummeste jeg har sett hvis man ser på hovedsiden og artikkelen. Skal liksom fremstå som skikkelig seriøse og proffe og så poster de artikler om rumpehår. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 HAHA!! :!: ikke sunt å lese det der altså!! fikk vondt i magan når jeg lo. Lenke til kommentar
Edmund Blackadder Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 " Da jeg kom inn, kastet jeg av meg buksene og prøvde å tørke rumpa mi forran en vifte." hahaha. Sykt Lenke til kommentar
Nevnarion Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Hahaha. Det der visste jeg fra før. NEI, ikke egen erfaring, men har lest det et annet sted en gang. :!: Edit: Men så må jeg legge til at, for en utrolig godt og humoristisk skrevet artikkel. Fikk meg flere enn én god latter der. Så da stod jeg der og kjempet for ikke å kaste opp, mine rumpeballer fra hverandre med en konsentrert aroma av min egen kroppslukt mikset med en lukt av bæsj blåsende på meg midt i ansiktet. Endret 27. juni 2005 av Nevnarion Lenke til kommentar
EskildO Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Jeg og noen kompiser både vokset og barberte rompen til en kompis av meg :!: En uke senere klødde han seg hele tiden, hadde røde prikker(eksem etter voksen eller? ) og alt var ett helvete for han i en uke eller to! hahaha! IKKE finn på og gjøre det, du VIL angre EDIT: lefi Endret 27. juni 2005 av EskildO Lenke til kommentar
Pilot_ Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg og noen kompiser både vokset og barberte rompen til en kompis av meg :!: En uke senere klødde han seg hele tiden, hadde røde prikker(eksem etter voksen eller? ) og alt var ett helvete for han i en uke eller to! hahaha! IKKE finn på og gjøre det, du VIL angre EDIT: lefi :!: Lenke til kommentar
Eijnar Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg og noen kompiser både vokset og barberte rompen til en kompis av meg Er det bare meg, eller virket det der "litt" homsete? Anyway: :!: Lenke til kommentar
Kevlar Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Omtrent det dummeste jeg har sett hvis man ser på hovedsiden og artikkelen. Skal liksom fremstå som skikkelig seriøse og proffe og så poster de artikler om rumpehår. Fin off-topic. En diskusjon om hvorvidt Itpro er en bra internettside tar vi ikke her. Lenke til kommentar
Strategery Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Da har vi lært noe i dag også. Lenke til kommentar
Farnell Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 OMG! :!: Hvorfor er det ikke påbudt å lese den allerede fra du begynner å lære å lese! :!: Lenke til kommentar
JBlack Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Men mange damer er jo hårløse... De svetter kanskje mindre enn oss gutta. Lenke til kommentar
maea Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 hahahahahaha ååå, vondt i magen, hehehe Lenke til kommentar
Poor Leno Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Men mange damer er jo hårløse... De svetter kanskje mindre enn oss gutta. Damer har ikke de samme hormonene veit du! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg