hogst Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 når jeg åpner internett explorer, blir det åpnet i som det skal (nesten). jeg må trykke på "Maksimer" knappen øverst i høyre hjørne hver gang for å få det stort. Er et noen som vet om hva jeg kan gjøre for å få åpnet internett i "maksimert visning"? Lenke til kommentar
Jubelsau Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Høyreklikk på IE > Egenskaper > Kjør > Maksimert. Eller noe Lenke til kommentar
The_Warrior89 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 ta og instaler Mozilla Firefox eller Opera..så slipper du og få irriterende popups.. Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 ta og instaler Mozilla Firefox eller Opera..så slipper du og få irriterende popups.. Svar på spørsmålet til trådstarter, eller ikke post. ------- Åpne IE, maksimer vinduet, og lukk IE. Nå skal det være maskimert for hver gang du starter IE. Hvis ikke, gjør størrelsen større manuelt. Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 IE husker vindusstørrelsen på det siste vinduet du lukket sist du brukte programmet. Start IE (bare et vindu), velg størrelsen du vil ha og lukk IE. Neste gang du starter har da IE denne størrelsen. Lenke til kommentar
Patience Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 ta og instaler Mozilla Firefox eller Opera..så slipper du og få irriterende popups.. Hender det at du leser før du poster? Lenke til kommentar
The_Warrior89 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 unnskyld meg.jeg er ny her i forumet! Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 unnskyld meg.jeg er ny her i forumet! http://forum.hardware.no/index.php?act=SR&f=60 + http://forum.hardware.no/index.php?act=boardrules = Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå