anders888 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei! Jeg var en tur på ekstremsportvek på lørdag, tok noen bilder som jeg ønsker kritikk på... Lenke til kommentar
Shimano Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Dette er jo en type bilder som skriker etter farger og polafilter synes jeg; himmel og fargerike fallskjermer kan jo bli veldig bra. I sort/hvitt derimot ga det meg veldig lite. Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Ingen som har noe kritikk? Lenke til kommentar
jensemil Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Meget gode bilder! Dette er jo en type bilder som skriker etter farger og polafilter synes jeg; Syns svart-hvit funker meget bra! Bakrundet er skummel Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Er enig med Shimano her. Svart hvitt ble lite sprudlende, lite liv i bildene når det ikke er noe særlig med kontraster og slikt. Prøvd å gjøre noe ut av bildene slik de var i farger? Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Meningen med bildene var at de skulle være rolig å behagelig å se på, derfor jeg har valgt å ha de i svart/hvit. Jeg synes jeg klarte den effekten ganske bra, særlig med det første bilde! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Forstår poenget ditt, men selve motivet og Ekstremsportveko i det hele tatt representerer jo noe fartsfylt og spennende. Bildene var fine, det er bare litt fargesprut som mangler her. Men, det er min mening. Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Her er orginal bildene, sånn at dere kan se hvordan de er med farge Lenke til kommentar
tcg Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 Bra bilder, de er helt klart finest i sort-hvitt etter min mening! De kunne ha blitt enda finere om du hadde laget noe lys fra himmelen bak de i fallkjermene, litt kontraster... Lenke til kommentar
Ameal Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 Hei. jeg mener bilde nummer 1 fungerte veldig bra i svart/hvitt. et behagelig bilde som gir en slags ro. og fallskjermen og hopperen er en god kontrast til resten av himmelen. men bilde nr 2 ble litt for kjedelig etter min smak. både med farger og svart/hvitt. selv om farger gjorde det litt bedre. motivet ble for lite etter min mening. alt for mye himmel med alt for lite å se på. Lenke til kommentar
akarno Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 De i svart-hvitt virket først litt "kjedelige", men da jeg scrollet ned og så orginalbildene skjønner jeg, og ender opp med å like svart-hvitt best Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 (endret) Men du.. det står "E og . " på fallskjermen, det ser ut som om det er tegnet på i etterkant... hvis det er tilfellet var det ikke pent.. Endret 8. juli 2005 av Lapette Lenke til kommentar
anders888 Skrevet 8. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 8. juli 2005 Den E`en er ikke tegnet på i etterkant.. Men jeg likte ikke bildet etter at du hadde fikset det, var masse mørke flekker som tok oppmerksomheten fra helheten. (Man fokuserer på dem med en gang) Lenke til kommentar
Lapette Skrevet 8. juli 2005 Del Skrevet 8. juli 2005 Tror det bare var på grunn av den dårlige kvaliteten på bildet. Etter en eventuell finpussing av bildet ville disse forsvinne. Personlig liker jeg farger bedre enn sort-hvitt Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå