Echosiren Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 om noen hvordan man hiver seg ut av flyet i et av de oppdragene til woozie der man skal fly over en plass og ta ut strømnettverket til byen? har prøvd f,enter,9 osv.. men ingenting funker? Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg har ikke spillet på pc, men jeg antar at det er den knappen du går ut av biler/sykler med. Men har du vært så høyt opp at du har flydd gjennom den røde rundingen?? Lenke til kommentar
Echosiren Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 oj.. nei? trodde man kunne hoppe utav når som helst jeg.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 om noen hvordan man hiver seg ut av flyet i et av de oppdragene til woozie der man skal fly over en plass og ta ut strømnettverket til byen? har prøvd f,enter,9 osv.. men ingenting funker? Jeg lurte selv, men du må fly veldig høyt opp, og da ser du en corona som du kan fly gjennom. Funker ikke å kaste seg ut andre steder enn etter du har flydd gjennom den. Lenke til kommentar
V36a Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Det kan være ganske vanskelig å få flyet høyt nok, så et tips er å fly motsatt vei et stykke, deretter snur du og klatrer forsiktig og konstant. Da vil du nok klare det Lenke til kommentar
TRS Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 er da ikke så vanskelig å få flyet opp så lenge man husker å ta inn landingsutstyret Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 er da ikke så vanskelig å få flyet opp så lenge man husker å ta inn landingsutstyret Og husker på at hvis trekanten peker oppover ( /\ ) skal man fly opp, og hvis den peker nedover (\/) skal man ned. Overraskende hvor mange som ikke har skjønt dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå