The Norwegian Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Joa. nyttig tråd dette.. Nå kommer det vel snart: " Hjelp! Jeg har skutt meg selv i foten!" Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Enig med EvoZ. Hvorfor spise fisk i det hele tatt? "Hvorfor kan de ikke lage en fisk som smaker godt lissom" Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Enig med EvoZ. Hvorfor spise fisk i det hele tatt? Fordi det er sunt, og mange, inkludert meg, synes det smaker godt... Lenke til kommentar
Bruker-33331 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg er nord-lending. Var mye fisk før jeg ble lei. Akkurat som jenter "Ææææj fisk. koffor kan de ikje lage nokko som e godt?!" Lenke til kommentar
Newt32 Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg liker fisk, men vist jeg trffer på et bein mister jeg matlysten med en gang Lenke til kommentar
Vain Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Og da gikk tråden veldig OT. Jeg har fått frem det jeg ville, så nå kan den sikkert stenges. Folk skriver jo bare tull her uansett. Og til dere som ikke liker fisk: Det var noe dere lærte i barnehagen. Vokser det vel av dere etter hvert Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hva var egentlig poenget med denne tråden? Kan du ikke spørre mor og far istedet for å opprette en ny tråd? Hva er poenget med å klage over denne tråden? Kan du ikke bare overse den og fortsette med ditt? Lenke til kommentar
Fruktkake Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Inlegg fjernet. Endret 15. november 2006 av Tabero Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Stekt fisk er digg! Ikke kokt :S Fisk er _d_i_g_g_! Lenke til kommentar
RastaXP Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hehe, samme tøvet har skjedd med meg åsså, den sprayen smakte vondt . Det kan også være farlig å ha beinet i halsen for lenge. Naboen hadde fått et bein i halsen som hun ikke la merke til, det begynnte etter vært å "kapsle" seg inn nede i halsen og hun fikk pustebesvær og måtte til sykehus for å bli operert. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Hehe, samme tøvet har skjedd med meg åsså, den sprayen smakte vondt . Det kan også være farlig å ha beinet i halsen for lenge. Naboen hadde fått et bein i halsen som hun ikke la merke til, det begynnte etter vært å "kapsle" seg inn nede i halsen og hun fikk pustebesvær og måtte til sykehus for å bli operert. Skummelt. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå