-mAdz- Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Om man leser litt i tråden så finner man kanskje ut hva en lege gjør for å få ut et fiskebein fra halsen! Lenke til kommentar
Vain Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg hadde følt meg passe dum hvis jeg måtte på sykehus og under narkose fordi jeg hadde satt fast et fiskebein. Hehehe *peke på og le av* Føler meg litt dum. Men det er også ganske ekkelt. Vil ikke gå rundt sånn lenge. Narkose? Hva i all verden skal de gjøre med deg for å få ut det fiskebeinet? Trodde det bare var å fiske ut sånne ting jeg. Sitter langt ned eller? Jaja, er kanskje greit, for det er litt ekkelt når folk roter rundt nedi halsen på deg. Det legen gjorde for å få sjekke hva som var i veien, var å røske ut tunga mi på en lite hensynsfull måte, stappe en sånn ispinne ned i halsen min og lyse med lommelykt. Han fant ingenting. Og bare det framkalte brekninger.. Regner med at det er langt nede siden han ikke så det. Så må vel ha narkose for ikke å kaste opp på legen :!: Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Tenk hvis det "ikke er et fiskebein", kanskje det ikke er noe idet hele tatt! Kanskje det er noe, bare DU ser. Kanskje det er en Advarsel om noe som skal skje, The truth is out there! Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Er jo for så vidt greit med fiskeben i halsen, for man skal jo spise fisk. Så kan man spørre seg, hvorfor spiste EvoZ en tegnestift? Det var et godt spørsmål Men hvordan kom tegnestiften nedi halsen på deg? Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Er jo for så vidt greit med fiskeben i halsen, for man skal jo spise fisk. Så kan man spørre seg, hvorfor spiste EvoZ en tegnestift? Det var et godt spørsmål Men hvordan kom tegnestiften nedi halsen på deg? Opp gjennom rompa, gjennom magen osv. Hvordan tror du den kom ned der? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Er jo for så vidt greit med fiskeben i halsen, for man skal jo spise fisk. Så kan man spørre seg, hvorfor spiste EvoZ en tegnestift? Det var et godt spørsmål Men hvordan kom tegnestiften nedi halsen på deg? Opp gjennom rompa, gjennom magen osv. Hvordan tror du den kom ned der? Jeg mener, hva skjedde? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Er jo for så vidt greit med fiskeben i halsen, for man skal jo spise fisk. Så kan man spørre seg, hvorfor spiste EvoZ en tegnestift? Det var et godt spørsmål Men hvordan kom tegnestiften nedi halsen på deg? Opp gjennom rompa, gjennom magen osv. Hvordan tror du den kom ned der? Jeg mener, hva skjedde? Det var ett kriminalbrotts.. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg fikk et fiskebein i halsen en gang, kjedelige greier. På sykehuset måtte jeg drikke noe shit de kalte for klunk. Dette smakte død og fordervelse men hjalp visstnok når de skulle ta bilde.. Anyways, beinet forsvant av seg selv dagen etterpå. Likevel er det ikke noe å spøke med. Kommer intet godt ut av å ha en skarp gjendstand på tvers nedi halsen. Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 (endret) Har prøvd å få en liten sensor av noe slag ned i halsen jeg... Først fylte det ene neseboret mitt med en slags gelÈ, deretter tømte de bedøvelse ned halsen, så det kjentes ut som om jeg ikke kunne svelge, så tok de denne sensoren, stappet den opp nesa, og prøvde å få den ned i halsen, men de bomma litt, legen sto bare å prøvde å stappe den ned. fikk det ikke til, røska den opp, opp nesa, ned halsen,lot den være der et minutt og bare røska den opp igjen. Siden vi først snakka om ting ned i halsen Endret 28. juni 2005 av DurinVIII Lenke til kommentar
The_Darkness Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Siden vi først snakka om ting ned i halsen jeg fikk en "støvsuger" inn gjennom nesa og nedi magan for å suge opp maten før de tok narkose.. det var kos å se en blanding av magainnhold og blod som strømmet gjennom neseboret i en liten gjennomsiktig slange.. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Her snakker vi om ting som går langt ned i halsen, og SteffyBoy har enda ikke ett eneste innlegg i tråden? Lenke til kommentar
Dorian Gray Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Her snakker vi om ting som går langt ned i halsen, og Eline har enda ikke ett eneste innlegg i tråden? Har ikke sett henne i hele dag. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Nå har jeg vært på sykehuset. De fant ingenting Fikk sånn bedøvelsesspray i halsen først. Det smakte ikke noe særlig godt. Så dreiv legen og rota med speil og pinner nedi halsen. Fant ingenting. Så fikk jeg sånn spray i nesa også. Hun brukte en sånn teleskopting gjennom nesa. Men det som var ille var da hun tok den ut igjen. Ble plutselig veldig kvalm og svimmel, synet ble helt svart og jeg holdt på å besvime. Så sa jeg ifra, men de hadde allerede henta en sånn trilleseng som jeg fikk ligge på. De sa at det var helt normalt osv. Det sa de ikke før etterpå, da. Fikk ingen advarsler om at det kom til å skje. De sa at jeg kanskje hadde et sår eller noe sånt i halsen, og at det derfor kunne føles ut som om jeg hadde noe der. Aner ikke jeg. Får vel bare vente og se.. Lenke til kommentar
Shikaru Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Tenk hvis det "ikke er et fiskebein", kanskje det ikke er noe idet hele tatt! Kanskje det er noe, bare DU ser. Kanskje det er en Advarsel om noe som skal skje, The truth is out there! :!: Lenke til kommentar
DurinVIII Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Nå har jeg vært på sykehuset. De fant ingenting Fikk sånn bedøvelsesspray i halsen først. Det smakte ikke noe særlig godt. Så dreiv legen og rota med speil og pinner nedi halsen. Fant ingenting. Så fikk jeg sånn spray i nesa også. Hun brukte en sånn teleskopting gjennom nesa. Men det som var ille var da hun tok den ut igjen. Ble plutselig veldig kvalm og svimmel, synet ble helt svart og jeg holdt på å besvime. Så sa jeg ifra, men de hadde allerede henta en sånn trilleseng som jeg fikk ligge på. De sa at det var helt normalt osv. Det sa de ikke før etterpå, da. Fikk ingen advarsler om at det kom til å skje. De sa at jeg kanskje hadde et sår eller noe sånt i halsen, og at det derfor kunne føles ut som om jeg hadde noe der. Aner ikke jeg. Får vel bare vente og se.. Been there, done that Lenke til kommentar
Vain Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Jeg syns det var litt slemt at de ikke sa ifra at jeg sannsynligvis kom til å besvime. Gjorde ikke det, da, men fikk halvveis blackout og ble veldig kvalm. Tipper at de visste at det kom til å skje, siden de henta den trillesenga før jeg sa ifra.. Og legen sa: "Jo, det er helt normalt." da jeg sa at jeg ble svimmel. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Leger er flinke til å ikke fortelle om ting, er vel for at du ikke skal bli bekymret. For det er ikke farlig. Lenke til kommentar
Vain Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Leger er flinke til å ikke fortelle om ting, er vel for at du ikke skal bli bekymret. For det er ikke farlig. Joa. Sikkert mange som vil undersøkes hvis legen sier "Og etter vi er ferdige med dette vil du bli veldig svimmel, miste synet i ca 60 sekunder, bli veldig kvalm og nesten kaste opp og begynne å kaldsvette. Vi legger deg på en seng så går det over etter 10 minutter..." før de begynner å undersøke hva som er galt Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 28. juni 2005 Del Skrevet 28. juni 2005 Hva var egentlig poenget med denne tråden? Kan du ikke spørre mor og far istedet for å opprette en ny tråd? Lenke til kommentar
Vain Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 Hva var egentlig poenget med denne tråden? Kan du ikke spørre mor og far istedet for å opprette en ny tråd? Poenget var vel å spørre om noen hadde råd om hvordan jeg skulle fjerne det. Tror du ikke at jeg spurte folk og prøvde andre ting før jeg lagde tråden? Spurte faktisk hele familien (inkludert besteforeldre) og sjekka på google før jeg lagde tråden. Og etter det har jeg fortalt litt om hva som faktisk skjedde. Sikkert noen som kommer til å oppleve det samme, og nå vet de hva de går til.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå