vanilla ice Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Om legen bruker en pinsett til å dra opp fiskebenet, prøv det samme du da vel Ikke skyt meg om du får brekninger da Lenke til kommentar
rvenes Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Kva er så farlig med narkose? Klart det altid er ein risiko, men vis den hadde vore så stor, skulle eg ha vore dau! Vi er i Norge framleis... Lenke til kommentar
aspyr Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Hvorfor kan de liksom ikke gjøre fisk litt godt, liksom?? Fisk ER godt. Endret 27. juni 2005 av aspyr Lenke til kommentar
Vain Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Fisk ER godt. Til en viss grad. Kva er så farlig med narkose? Klart det altid er ein risiko, men vis den hadde vore så stor, skulle eg ha vore dau! Vi er i Norge framleis... Hvis man skal ta narkose må man vel la være å spise på en stund? Det tar også lang tid, og det er kjedelig.. Dette kan være svært alvorlig, faktisk. Hvis du sovner med dette beinet i halsen kan du plutselig få det i klem i natt, og stikke hull på eller skade strupehodet. ha deg til legen! Jeg overlevde natta. Stikker kanskje til legen etterpå Om legen bruker en pinsett til å dra opp fiskebenet, prøv det samme du da vel Ikke skyt meg om du får brekninger da Jeg skal IKKE stappe en pinsett ned i halsen og dra opp det beinet selv... Lenke til kommentar
applemania Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Nåmmen dakar. Overmannet fisken deg? Lenke til kommentar
Vain Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Nåmmen dakar. Overmannet fisken deg? Lenke til kommentar
Vain Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 benet ut? Stikker til legen om 2 minutter.. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Fikk du ut benet av halsen eller? Endret 27. juni 2005 av sNaXx0r Lenke til kommentar
Vain Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Hva kan legen gjøre? Sende meg videre :!: Sykehus og narkose i morra. Lenke til kommentar
Rostad Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hva kan legen gjøre? Sende meg videre :!: Sykehus og narkose i morra. Hva skal de gjøre der da? Bruke pinsett eller? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Litt ubehagelig å ha et svært rør i halsen i våken tilstand. Fikk en tegnestift i halsen en gang, da måtte jeg inn å få narkose i hvert fall. Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Er jo for så vidt greit med fiskeben i halsen, for man skal jo spise fisk. Så kan man spørre seg, hvorfor spiste EvoZ en tegnestift? Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Er jo for så vidt greit med fiskeben i halsen, for man skal jo spise fisk. Så kan man spørre seg, hvorfor spiste EvoZ en tegnestift? Ja, hvorfor det?? Lenke til kommentar
Vain Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Hvordan går det? Noen kaster en tegnestift på deg mens du står med munnen åpen? Mye rart som kan skje Lenke til kommentar
darkness| Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg hadde følt meg passe dum hvis jeg måtte på sykehus og under narkose fordi jeg hadde satt fast et fiskebein. Hehehe *peke på og le av* Lenke til kommentar
Even. Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Er jo for så vidt greit med fiskeben i halsen, for man skal jo spise fisk. Så kan man spørre seg, hvorfor spiste EvoZ en tegnestift? Det var et godt spørsmål Lenke til kommentar
Black Star Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Sykehus og narkose i morra. Narkose? Hva i all verden skal de gjøre med deg for å få ut det fiskebeinet? Trodde det bare var å fiske ut sånne ting jeg. Sitter langt ned eller? Jaja, er kanskje greit, for det er litt ekkelt når folk roter rundt nedi halsen på deg. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå