Vain Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Spiste fisk i sta, og jeg hadde dårlig tid, så jeg gadd ikke å sjekke om det var bein i det jeg spiste.. Så nå er jeg så heldig å ha et fiskebein på tvers nedi halsen. Noen gode råd/tips? Stikker til legen så fort som mulig hvis jeg ikke får det ut. Er ganske irriterende og ekkelt å ha det der. Lenke til kommentar
sofarot Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Spiste fisk i sta, og jeg hadde dårlig tid, så jeg gadd ikke å sjekke om det var bein i det jeg spiste.. Så nå er jeg så heldig å ha et fiskebein på tvers nedi halsen. Noen gode råd/tips? Stikker til legen så fort som mulig hvis jeg ikke får det ut. Er ganske irriterende og ekkelt å ha det der. Skylle det ned? Spy det opp? Hoste det opp? Alt gjøres på EGET ansvar! Lenke til kommentar
Vain Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Spiste fisk i sta, og jeg hadde dårlig tid, så jeg gadd ikke å sjekke om det var bein i det jeg spiste.. Så nå er jeg så heldig å ha et fiskebein på tvers nedi halsen. Noen gode råd/tips? Stikker til legen så fort som mulig hvis jeg ikke får det ut. Er ganske irriterende og ekkelt å ha det der. Skylle det ned? Spy det opp? Hoste det opp? Alt gjøres på EGET ansvar! Skylle ned: Funker absolutt ikke .Spy: Helst ikke, da stikker jeg helst til legen i morra. Hoste opp funker heller ikke. Funker ikke å spise mer heller. Det var det første jeg prøvde. Lenke til kommentar
Torjus Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Operera Så bra den reklamen Lenke til kommentar
-mAdz- Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 ville ha tatt en tur til legen med en gang jeg... litt småekkelt å sove med et fiskebein i halsen er beinet stort da eller? Lenke til kommentar
Vain Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 ville ha tatt en tur til legen med en gang jeg... litt småekkelt å sove med et fiskebein i halsen er beinet stort da eller? Aner ikke om det er stort. Er ekkelt, men overlever nok til i morra hvis jeg må. Orker ikke å mase med lege nå så seint.. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Må nok til legen. Du får sånn narkose og så "støvuger" de det opp med en tynn støvsugerdings. Endret 26. juni 2005 av EvoZ Lenke til kommentar
Vain Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Må nok til legen. Du får sånn narkose og så "støvuger de det opp med en tynn støvsugerdings. Narkose O.o Det er vel å overdrive litt? Kan ikke være SÅ vanskelig å fiske ut det beinet fra halsen hvis han har riktig utstyr? Endret 26. juni 2005 av Vain Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Litt ubehagelig å ha et svært rør i halsen i våken tilstand. Fikk en tegnestift i halsen en gang, da måtte jeg inn å få narkose i hvert fall. Lenke til kommentar
Loeve Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Dette kan være svært alvorlig, faktisk. Hvis du sovner med dette beinet i halsen kan du plutselig få det i klem i natt, og stikke hull på eller skade strupehodet. ha deg til legen! Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Alt som er sunt er ikke lenger bare vondt, nå tar det livet av deg og. Burger og pizza på bensinstasjoner for the win! Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg gikk med et fiskebein i halsen i 4 døgn. Det var kos. Lenke til kommentar
Even. Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Alt som er sunt er ikke lenger bare vondt, nå tar det livet av deg og. Burger og pizza på bensinstasjoner for the win! Fisk Pizza Pizza smaker bedre og er (nesten) umulig å sette i halsen. Lenke til kommentar
The_Warrior89 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Alt som er sunt er ikke lenger bare vondt, nå tar det livet av deg og. Burger og pizza på bensinstasjoner for the win! Fisk Pizza Pizza smaker bedre og er (nesten) umulig å sette i halsen. så sant så sant Lenke til kommentar
Thlom Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Opplevde det samme en gang. Dro på legevakta og kom inn ganske kjapt fordi det er en kjapp operasjon å få ut fiskebein. Legen tar en ispinneting på tunga di, lyser med ei søt lita lommelykt i halsen din og plukker ut fiskebeinet med en pinsett 2 minutter, max! Lenke til kommentar
Wyldelife Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hvorfor kan de liksom ikke gjøre fisk litt godt, liksom?? Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hoho! Er litt trøtt så jeg trodde det stod "Hjelp! Har fått fresbieen i halsen" :!: Sorry. Host og hark litt, drikk mye og. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå