Mala Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 Utrolig irriterende. e3 videoer er ikke alltid til å stole på nei. Generellt alle sånne videoer om kommende hypede spill har jeg intrykk av. Håper bare videoen jeg har sett av UT2007 gjenspeiler det vi faktisk kommer til å få se i spillet. Syns det vi såg på den filmen var akkurat det vi hat sett i de tidligere spillene, mao eg kommer neppe til å falle for denne serien igjen. MAgien forsvant etter ut 99...eg er kansje rar men Lenke til kommentar
howzer Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 I dag må man lyve for å få oppmerksomhet. Trist, men sant. Og ikke får det følger for firmaene som lyver heller. Saueflokken kjøper uansett. Lenke til kommentar
SweetD Skrevet 19. juli 2005 Del Skrevet 19. juli 2005 MAgien forsvant etter ut 99...eg er kansje rar men Kunne ikke vært mer enig. Lenke til kommentar
Mala Skrevet 20. juli 2005 Del Skrevet 20. juli 2005 MAgien forsvant etter ut 99...eg er kansje rar men Kunne ikke vært mer enig. Ja men så flott at noen for en gangs skyld er enig Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå