Gå til innhold

Hva synes du er bra/dårlig med CS?


Anbefalte innlegg

ordentlige "tacs"? Kan du gi noen eksempler på dette? Eller er dette bare et lengre skriv med gå dit og dit greier (og gjør ditt og datt hvis ditt og datt skjer osv)?

Ikke dra den lengre nå da, du har tydligvis ikke peiling og det ville gledet meg stort om du hadde dratt det ekle trynet ditt vekk fra denne tråden og stikki et sted der folk bryr seg. For makan til usaklige kommentarer har jeg aldri sett, skjerp deg! :realmad:

for det var jo en saklik kommentar...

 

Men siden jeg ikke har skjønt poenget enda, forklar meg...

Om du sikter til poeng med at cs er et bra spill så lønner det seg å lese svarene i tråden...

du sa at det ikke var en saklig kommentar han kom med, han skrev det han TRODDE, så sier du han har ekkelt tryne?! Som om det er så jævla saklig. Og jeg har lest hele tråden. OG der gjentar dere selv - du kan ikke si noe uten å ha prøvd taccs, taccs er best, taccs er viktigst i PCW elelr whatever, taccs er ditt og taccs er datt...

 

 

 

 

 

 

Spør igjen, hva har jeg ikke skjønt hawk-eye?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
ZiroN:

 

Når "dere" hele tiden sier at CS er så fantastisk pga taktikken, så må jeg jo få litt innsikt i dette. Og det var vel omtrent som jeg trodde.

For å gjøre en ting klart, du kan ikke få følelsen ved å spille en pcw med skikkelige taccs og teamplay, ved å lese gjennom taktikker som vi her på forumet poster... Om du er så fryktelig interesert i å få vite dette, last ned cs, finn deg en mix og gjør som de folka du spiller med sier.

Jeg har spillt masse pcw og taktikk, og det er ikke annet enn å danne enklte taktikker på hvert map, med et par non-default som variasjon mot de andre.

 

CS taktikker er mye mer enklere enn hva du finner i andre spill.

Lenke til kommentar
Da kommer du med en taktikk fra et annet spill da? Og hvorfor er enklere dårligere?

Det er det ingen som har sagt, det er "dere" som har mast om den enorme dybden i CS og at det er det som gjør det moro.

 

Jeg _tror_ at det er mer community, samspill og selve diskusjonen før en kamp som er avgjørende for at "dere" synes det er moro. Men du kan jo si ifra hvis jeg tar feil :)

 

Slike taktikker, community osv, finner man jo i mange spill som f.eks. BF-serien, WoW, Guild Wars osv

Lenke til kommentar
Hvorfor synes du att CS er så bra?

Min mening er att spillet er for lite og ensformig til att det kan spilles, mens andre knapt gjør noe annet. Spillet er unskyldt om man driver med store kamper med premier og lingnende, men det gir ikke svar på spørsmålet mitt: Hvorfor har du valgt å spille dette framfor alle andre online spill, hva er det som gjør dette spillet unikt?

Siden jeg spiller mot andre folk, synes jeg ikke det blir ensformig. Spiller cs fordi jeg synes det er kult. Har aldri likt onlinespill som wow.

Lenke til kommentar
Bra med CS? Her kommer reprisen:

 

-Simpel grafikk

-Mye faktorer du må vurdere hele tiden, altså mye tenking

-Kjent og stabil fysikk og våpen

-Aim er det som bestemmer utfallet i en fight mellom to personer

-Bra miljø med de som er >18 år

-Repeterende raske runder

-Teamplay og komunikasjon mellom spillere er viktigere enn i noe annet spill jeg har prøvd. (radio, say, ventrilo)

Nå vil jeg ikke si at merkede punkter er noe positivt/riktig.

Du om det

 

-Og ventrilobruken? Massespill som tar det godt ibruk, BF2, JO.

Hvor skriver jeg at bruk av programmer som vent er unikt for CS?

Poenget mitt er at i CS teller hvert sekund veldig mye da mappene er små, folk dør vanligvis 0-3 sekunder etter at de er spottet, en runde er litt over to minutter og bombetimeren på litt over et halvt minutt. Dette kombinert med at mappene er laget slik at det er mange veier å gå og flere mål gjør at hver spiller på laget teller mye. I CS må informasjon om hvor fienden er gå til de andre medspillerene på sekundet slik at de kan gå i rett posisjon, kaste granat rett plass, skyte på rett vegg etc.

 

Og der er det mye mer å tenke på enn et lite map, der alt er firkantet.

Grunnen til at vi liker CS og så mange ikke liker CS:S er nettopp at grafikken og mappene i CS er simple. At kartene er små er heller en fordel enn ulempe, og det burde du også kommer frem til dersom du tenker over hvordan spillet CS er.

Når det gjelder "mindre å tenke på" så er jeg heller ikke enig.

I BF er det nok flere faktorer å tenke på i spillet totalt, men sannsynligvis mange færre å tenke på akkurat i det du til fots ser en fiende også til fots. Det er det øyeblikket det (for meg) er mye å tenke over. Masse tall, mengde rekyl og erfaring styrer pekefingerens takt på knappen. Jeg må innrømme at timer battlefield2 jeg har spillt ligger bare rett over ~10 timer så jeg kjenner på ingen måte til spillets ...personlighet, så det kan være at tilsvarende skjer der.

 

Men jeg kan vel skjønne det er mye å tenke på for dem som spiller CS  :D

/generic sarcastic remark and something about your heritage :p

 

------------------------

Når jeg skrev denne posten så kom jeg faktisk på akkurat den tingen som gjør CS bra (for meg) og som gjør at jeg har spillt det i seks år og gjerne seks til:

 

Jeg får et deilig rush når jeg holder hodet kaldt i de mye oppskrytte 1on1 og Xon1 situasjonene. Å defende spot i det en gruppe terrorister stormer og rolig sette siktet på første, skyte en kule, vente til rekyl har roet seg, skyte en kule til, sette sikte på person to osv osv til du er last man standing og kun har brukt en 2-4 kuler pr person gir en helt fantastisk følelse som varer lenge og det samme gjør hjerteryttmen på 180. Den deilig følelsen av å ha reddet dagen ved hjelp av din egne ferdigheter, erfaring og kunnskap har jeg ikke opplevd i noe annet spill og all eyecandy i verden kan ikke bøte på den mangelen! *

 

Om ønskelig annse forige avsnitt som feberprat fra en fanatiker

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar
Jeg får et deilig rush når jeg holder hodet kaldt i de mye oppskrytte 1on1 og Xon1 situasjonene. Å defende spot i det en gruppe terrorister stormer og rolig sette siktet på første, skyte en kule, vente til rekyl har roet seg, skyte en kule til, sette sikte på person to osv osv til du er last man standing og kun har brukt en 2-4 kuler pr person gir en helt fantastisk følelse som varer lenge og det samme gjør hjerteryttmen på 180. Den deilig følelsen av å ha reddet dagen ved hjelp av din egne ferdigheter, erfaring og kunnskap har jeg ikke opplevd i noe annet spill og all eyecandy i verden kan ikke bøte på den mangelen!

Ingenting er som å forsvare en bombspot og ta ned hele T-laget. :love:

Endret av TomFu
Lenke til kommentar
ordentlige "tacs"? Kan du gi noen eksempler på dette? Eller er dette bare et lengre skriv med gå dit og dit greier (og gjør ditt og datt hvis ditt og datt skjer osv)?

1. alle vet hvor de andre er.

2. Siden dette er CS så har nades _mye_ å si. Så timing av nades er viktig.

3. La oss si vi har med "t" tacs å gjøre å etter bomba er planta så vet alle hvor de skal gå.

 

Alt som skal bli sagt på VT eller TS eller what ever er hvilken tac man skal ha og det blit sagt før runden starter. Og man skal si hvor det kommer folk.

 

Ingenting er som å forsvare en bombspot og ta ned hele T-laget. wub.gif

Vet, elsker det. Eller ace t etter de har planta for å så gå å deffe :love:

Endret av rkg1000
Lenke til kommentar
-Simpel grafikk

-Mye faktorer du må vurdere hele tiden, altså mye tenking

-Aim er det som bestemmer utfallet i en fight mellom to personer

-Repeterende raske runder

Nå vil jeg ikke si at merkede punkter er noe positivt/riktig.

Er du helt retard?

Hva er dumt med at aim er viktig?

[ironi] Nei, det beste er når en random person som aldri har spilt spillet kan eie, siden trening med aim ikke har betydning [/ironi]

Å hva er dumt med tenking? Hva er bedre enn at vi faktisk må vurdere situasjoner, og om aimen ikke har betydning, hva skal da ha?

Og ville du sittet 20 min å ventet på neste runde? Nei, kjappe repeterende runder er bra!!

 

Dittspill: Aim har ikke betydning, må være auto-aim eller noe da, umulig å ikke få bedre aim. Så spillet har auto-aim.

Spillet er bare en rett gang, fordi i spillet ditt skal det ikke tenkes!

Og hver runde skal vi vente rundt 20 min før vi begynner på nytt.

MEN IKK VÆR REDDE, fordi GRAFIKKEN i spillet til co2 er SÅ SINNSYKT fet at alle vil like det ....

 

Retard! gl

Lenke til kommentar
-Simpel grafikk

-Mye faktorer du må vurdere hele tiden, altså mye tenking

-Aim er det som bestemmer utfallet i en fight mellom to personer

-Repeterende raske runder

Nå vil jeg ikke si at merkede punkter er noe positivt/riktig.

Er du helt retard?

Hva er dumt med at aim er viktig?

[ironi] Nei, det beste er når en random person som aldri har spilt spillet kan eie, siden trening med aim ikke har betydning [/ironi]

Å hva er dumt med tenking? Hva er bedre enn at vi faktisk må vurdere situasjoner, og om aimen ikke har betydning, hva skal da ha?

Og ville du sittet 20 min å ventet på neste runde? Nei, kjappe repeterende runder er bra!!

 

Dittspill: Aim har ikke betydning, må være auto-aim eller noe da, umulig å ikke få bedre aim. Så spillet har auto-aim.

Spillet er bare en rett gang, fordi i spillet ditt skal det ikke tenkes!

Og hver runde skal vi vente rundt 20 min før vi begynner på nytt.

MEN IKK VÆR REDDE, fordi GRAFIKKEN i spillet til co2 er SÅ SINNSYKT fet at alle vil like det ....

 

Retard! gl

:!: :!:

Lenke til kommentar
-Simpel grafikk

-Mye faktorer du må vurdere hele tiden, altså mye tenking

-Aim er det som bestemmer utfallet i en fight mellom to personer

-Repeterende raske runder

Nå vil jeg ikke si at merkede punkter er noe positivt/riktig.

Er du helt retard?

Hva er dumt med at aim er viktig?

[ironi] Nei, det beste er når en random person som aldri har spilt spillet kan eie, siden trening med aim ikke har betydning [/ironi]

Å hva er dumt med tenking? Hva er bedre enn at vi faktisk må vurdere situasjoner, og om aimen ikke har betydning, hva skal da ha?

Og ville du sittet 20 min å ventet på neste runde? Nei, kjappe repeterende runder er bra!!

 

Dittspill: Aim har ikke betydning, må være auto-aim eller noe da, umulig å ikke få bedre aim. Så spillet har auto-aim.

Spillet er bare en rett gang, fordi i spillet ditt skal det ikke tenkes!

Og hver runde skal vi vente rundt 20 min før vi begynner på nytt.

MEN IKK VÆR REDDE, fordi GRAFIKKEN i spillet til co2 er SÅ SINNSYKT fet at alle vil like det ....

 

Retard! gl

ja jøss, såklart han er retard når han mener det, fordi når man mener cs ikke er så bra, ja daaa er man dum.... :roll: :!:

Lenke til kommentar
ja jøss, såklart han er retard når han mener det, fordi når man mener cs ikke er så bra, ja daaa er man dum.... :roll: :!:

Var det det jeg sa?

N o p p

Men klag på CS på riktig måte, ikke slik som det der. "CS er dårlig fordi du må tenke"

"CS er dårlig fordi man kan bli bedre ved å spille mye"

 

Tenk dere om da =)

Lenke til kommentar

I CS er ingen runde lik! Du gjør ikke det samme hver bidige gang! Det samme skjer ikke, det er ikke forutsigbart... Det blir ikke slik at du tenker "nå kommer det en kis rundt hjørnet", mer "nå kan det stå en fyr her, jeg må være klar"...

 

Uansett... Vi har forskjellige meninger... Men hva er vitesen med å diskutere dette? Det er jo en smaksak...?? :hmm::D

 

 

-loco-flirt-

Lenke til kommentar
-Simpel grafikk

-Mye faktorer du må vurdere hele tiden, altså mye tenking

-Aim er det som bestemmer utfallet i en fight mellom to personer

-Repeterende raske runder

Nå vil jeg ikke si at merkede punkter er noe positivt/riktig.

Er du helt retard?

Hva er dumt med at aim er viktig?

[ironi] Nei, det beste er når en random person som aldri har spilt spillet kan eie, siden trening med aim ikke har betydning [/ironi]

Å hva er dumt med tenking? Hva er bedre enn at vi faktisk må vurdere situasjoner, og om aimen ikke har betydning, hva skal da ha?

Og ville du sittet 20 min å ventet på neste runde? Nei, kjappe repeterende runder er bra!!

 

Dittspill: Aim har ikke betydning, må være auto-aim eller noe da, umulig å ikke få bedre aim. Så spillet har auto-aim.

Spillet er bare en rett gang, fordi i spillet ditt skal det ikke tenkes!

Og hver runde skal vi vente rundt 20 min før vi begynner på nytt.

MEN IKK VÆR REDDE, fordi GRAFIKKEN i spillet til co2 er SÅ SINNSYKT fet at alle vil like det ....

 

Retard! gl

Det kommer da ann på hva du legger i punktene. Og kom ikke her å si jeg ikke forstår det, har spilt CS i flere år.

 

-Omtrent eneste faktoren sett ut ifra at hvor du går er det aimen som er viktig. Har du ikke noe brukbar aim så har du lite å gjør på i pcw(om ikke mot n00bs)

-Du finner MYE mer tenking, innen taktikk, presisjon, lokalisering, vurdering av styrker og plassering innen feks Operation Flashpoint, JO, BF2.

-Vente 20 på neste runde? Nei, venter faktisk 15- sekunder.

-Har ikke sagt at grafikken var dårlig, det var det at det gjør spillet mye enklere/basic.

 

Men du må bare bevise fjortiss mentaliteten som du gjør :nei:

Lenke til kommentar

+

 

Bra gameplay

Spillet er oppskrytt, men det blir ikke verdens største onlinespill uten grunn heller. God skytefølelse.

 

Mange spillere

Minimumskravene er utrolig lave, og spillet kjører bra på eldre skjermkort.

 

Store premier

Ofte store premier på LAN.

 

-

 

Umodne spillere :thumbdown:

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...