Gå til innhold

Hva synes du er bra/dårlig med CS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Synes det var dumt å flytte det hertil, her er det jo bare CS-elskere og ingenting blir nøytralt...  :(

Hehe, morsom du, du kommer ikke med ett eneste skikkelig argument for at CS er dårlig, enda presterer du å lage en tråd der du vil vite hvorfor folk synes CS er bra, du presterer også å legge den i feil forum.

 

Tråden blir flyttet, og det du kommer med er at det er dumt at den blir flyttet fordi "her er det jo bare CS elskere". Hehe, hva forventer du når du spør etter noe sånt som du gjør?

 

Det er hovedsakelig to grupper i denne tråden, den ene er "cs-elskerne" og den andre er "cs-hater gruppa". Heldigvis er ikke jeg med i noen av de, faktisk klarer jeg å holde meg objektiv.

 

Men jeg ser også at alle overser det forrige innlegget mitt, er det med vilje? fordi dere ikke kan svare for dere?

 

Med unntak av chokke da, men han har tydeligvis ikke fattet poenget

 

ja, for man spiller aldri på samme bane eller med samme våpen i CA  :roll:

 

For dere som leste det siste innlegget mitt, så var det faktisk et av poengene at man gjør de samme tingene ofte. Er jo ikke gøy å lære nye baner hele tiden? Eller?

Sikker på at de fleste synes det er gøyere med baner og våpen man kan nogenlunde ut og inn som man faktisk kan hondtere på en bra måte og utnytte til sin fordel.

ja, tydelig at jeg ikke har fattet poenget, forklar meg hva jeg ikke har fatter :hmm:

Lenke til kommentar
CS et bra nettspill og ser ut til å leve en stund til før det går ut på "dato"

 

Et bra og spill som en kan spille over lang tid om det er den riktige interessen.

 

Det som er dårlig fra 1.5 1.6 at skjoldet kom inn i bildet. Burde fjernes synes jeg.

Helt absolutt enig! Men den gode nyheten er at det sjelden er lov til å bruke på bra servere!

 

Det er enda en grunn til å fjerne det! :p

Lenke til kommentar
Du har fortsatt ikke svart på spørsmålet:

 

Har du mixxet eller noensinne hatt en klan?

Glemte å skrive det på, men svaret er da et åpenbart nei.

 

Og svar på hva jeg synes om at man nesten er nødt til å være "pro" for å spille et spill kan du se i det innlegget du refererer til.

Man må da for f*** meg ikke være pro, men hvis man spiller seriøst blir det enda morsommere og det gjelder ikke bare for CS, men alle spill. Du sier at det ikke er taktikk i CS men for at man skulle kunne bruke tacs så må man enten spille mix eller (p)cw.

Kan du nevne et spill hvor tacs er inne i bilde uten om clan spilling. Og da mener jeg ikke at noen sier i chaten dere går dit og så går vi dit, men ordentlige tacs.

Lenke til kommentar

Å si det er mye tacs i CS er vel å ta litt hardt i. OG ja, jeg har spillt mye CS, fra den dagen det kom, though ikke nå lenger.

 

Alle får sine posisjoner(Om T/beskytter), så kommer feks CT på den ene plassen og alle skriker på ventrilo at de skal komme seg dit.

 

Til tider kan motsatte lag sende to mot en annen plass å resten motsatt, for å lure..såå det er ikke så veldig komplisert akkurat..

Endret av co2
Lenke til kommentar
Har noen av dere CS-mislikere (:p ) noengang sett en proff Fragmovie, eller en proff clanmatch?

 

DET er kult det :dribble:

Har sett en del CS fragmovies og synes det er ufattelig kjedelig og lite givende. Kjenner en som spilte i en ganske så god clan (en av norges beste såvidt jeg husker), og han dro alltid frem disse filmene.

Lenke til kommentar
ordentlige "tacs"? Kan du gi noen eksempler på dette? Eller er dette bare et lengre skriv med gå dit og dit greier (og gjør ditt og datt hvis ditt og datt skjer osv)?

Ikke dra den lengre nå da, du har tydligvis ikke peiling og det ville gledet meg stort om du hadde dratt det ekle trynet ditt vekk fra denne tråden og stikki et sted der folk bryr seg. For makan til usaklige kommentarer har jeg aldri sett, skjerp deg! :realmad:

Lenke til kommentar
Ikke dra den lengre nå da, du har tydligvis ikke peiling og det ville gledet meg stort om du hadde dratt det ekle trynet ditt vekk fra denne tråden og stikki et sted der folk bryr seg. For makan til usaklige kommentarer har jeg aldri sett, skjerp deg! :realmad:

Jøss, det var da ikke eksempler på "tacs", kan du komme med noen? Du er jo tydeligvis skikkelig god i CS... :roll:

Lenke til kommentar
Ikke dra den lengre nå da, du har tydligvis ikke peiling og det ville gledet meg stort om du hadde dratt det ekle trynet ditt vekk fra denne tråden og stikki et sted der folk bryr seg. For makan til usaklige kommentarer har jeg aldri sett, skjerp deg! :realmad:

Jøss, det var da ikke eksempler på "tacs", kan du komme med noen? Du er jo tydeligvis skikkelig god i CS... :roll:

Hvorfor har du lyst til å høre om taktikker i et spill du ikke liker? Nå forstår jeg null... :hmm:

 

Jaja, kan sikkert paste inn en her så du kan få se... Men kan si deg at det finnes mye mere avansert enn det her liksom!

 

Inferno T gun round tacc:

 

Her skal vi ha 2 med DGL, 2 med glock og sistemann USP. Så skal to midt, to inn i bar og sistemann inn i sidegang. Så dropper en av de som skal midt DGL, så kjøper han andre som skal midt smoke og flash. Så kjøper han som fikk droppa til seg DGL, også smoke og flash (pluss skudd til dgl såklart). Sistemann som skal sidegang kjøper USP og flash.

Så går alle opp lillemidt, booster opp DGL folka i bar. Og de to med glock går stille opp midt. Så flasher og smoker de med DGL ut av bar, og de som er midt smoker og flasher også. Viktig at flashen kommer samtidig! Dessuten de med DGL skal smoke og flashe til høyre ved midt, de to med glock skal smoke og flashe til venstre.

Når disse begynner å hive granatene, flasher USP-fyren øvert i sidegang og trekker opp, dette for å hindre at han som er der kan bare stå og plukke DGL folka.

Etter at flashene og smokene har kommet stormer DGL folka ut bar og rett mot spot, mens de med glock går til venstre ved midt og mot B2 spot.

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
ordentlige "tacs"? Kan du gi noen eksempler på dette? Eller er dette bare et lengre skriv med gå dit og dit greier (og gjør ditt og datt hvis ditt og datt skjer osv)?

Ikke dra den lengre nå da, du har tydligvis ikke peiling og det ville gledet meg stort om du hadde dratt det ekle trynet ditt vekk fra denne tråden og stikki et sted der folk bryr seg. For makan til usaklige kommentarer har jeg aldri sett, skjerp deg! :realmad:

for det var jo en saklik kommentar...

 

Men siden jeg ikke har skjønt poenget enda, forklar meg...

Lenke til kommentar
ordentlige "tacs"? Kan du gi noen eksempler på dette? Eller er dette bare et lengre skriv med gå dit og dit greier (og gjør ditt og datt hvis ditt og datt skjer osv)?

Ikke dra den lengre nå da, du har tydligvis ikke peiling og det ville gledet meg stort om du hadde dratt det ekle trynet ditt vekk fra denne tråden og stikki et sted der folk bryr seg. For makan til usaklige kommentarer har jeg aldri sett, skjerp deg! :realmad:

for det var jo en saklik kommentar...

 

Men siden jeg ikke har skjønt poenget enda, forklar meg...

Om du sikter til poeng med at cs er et bra spill så lønner det seg å lese svarene i tråden...

Lenke til kommentar
ZiroN:

 

Når "dere" hele tiden sier at CS er så fantastisk pga taktikken, så må jeg jo få litt innsikt i dette. Og det var vel omtrent som jeg trodde.

For å gjøre en ting klart, du kan ikke få følelsen ved å spille en pcw med skikkelige taccs og teamplay, ved å lese gjennom taktikker som vi her på forumet poster... Om du er så fryktelig interesert i å få vite dette, last ned cs, finn deg en mix og gjør som de folka du spiller med sier.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...