Gå til innhold

Hva synes du er bra/dårlig med CS?


Anbefalte innlegg

Gjest Slettet-VqMh8ni9

Hvorfor gadd du å lage denne tråden? Den kommer ikke til å forandre noe uansett. Det eneste du gjør er å irritere de som spiller CS. Som christaaah sa, det finnes altfor mange slike tråder fra før av.

 

CS er bra fordi man kan ta 1-shot med Deagle :mrgreen:

 

Edit: Kan ikke folk som har så mye imot CS bare bli bannlyst fra Counter-Strike forumet?

Endret av Slettet-VqMh8ni9
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Det har jo ikke kommet et eneste argument for hvorfor CS er bra heller, så begge sider er vel like ille ;)

Og hvorfor I all verden skal jeg gi begrunnelser for noe jeg ikke liker? jeg liker ikke cs, men det er ikke pågrunn av tulleargumentene deres.

Er rett og slett lei det, thats it.

Og hvorfor skal cs "nerdene" som de blir kalt av noen komme med argumenter for et spill de tydeligvis digger, elsker og har det veldig gøy med?

 

Kan ikke heller dere (eller enda bedre han som startet tråden) komme med noen skikkelige argumenter slik at man kan få i gang en skikkelig diskusjon? tviler forøvrig på at dere klarer å hoste opp noen gode poeng, for dere har ingen!

 

Hvis dere fortsetter å påstå at cs er dårlig fordi det er "gammelt" og "simpelt", tja, da kan vel cs gutta spamme ned diverse fora rundt om at UT200* spillene er enda simplere, bilspill gutter spiller ihvertfal spill der det ikke er noen utfordring for de kjører jo på de samme banene med de samme bilene hele tiden.

Lenke til kommentar
Det har jo ikke kommet et eneste argument for hvorfor CS er bra heller, så begge sider er vel like ille ;)

Og hvorfor I all verden skal jeg gi begrunnelser for noe jeg ikke liker? jeg liker ikke cs, men det er ikke pågrunn av tulleargumentene deres.

Er rett og slett lei det, thats it.

Og hvorfor skal cs "nerdene" som de blir kalt av noen komme med argumenter for et spill de tydeligvis digger, elsker og har det veldig gøy med?

 

Kan ikke heller dere (eller enda bedre han som startet tråden) komme med noen skikkelige argumenter slik at man kan få i gang en skikkelig diskusjon? tviler forøvrig på at dere klarer å hoste opp noen gode poeng, for dere har ingen!

 

Hvis dere fortsetter å påstå at cs er dårlig fordi det er "gammelt" og "simpelt", tja, da kan vel cs gutta spamme ned diverse fora rundt om at UT200* spillene er enda simplere, bilspill gutter spiller ihvertfal spill der det ikke er noen utfordring for de kjører jo på de samme banene med de samme bilene hele tiden.

ja, for man spiller aldri på samme bane eller med samme våpen i CA :roll:

Lenke til kommentar

CS 1,6 er helt greit men selv slutta jeg med det for lenge siden. Rota meg borti CS:S på et Lan og det var mildt sagt shit. det beste med hele spillet, kniven, var jo helt ødelagt! :thumbdown: Hvis dere bare slutter å beskytte CS og faktisk prøvde noen andre FPS,er så hadde dere nok skjønt at CS virkelig ikke er noe bra. BF2 er jo fint, Joint operations og F.E.A.R multiplayeren ( testa Beta ) er alle tre mye bedre alternativer en det oppgulpet CS. no offence ^^

Lenke til kommentar
Svar på dette SBS:

Har du spillt CS?

Hvis du har spillt cs og da mener jeg ikke at du har prøvd det, men spillt over en lengre periode, hvor lenge har du spillt.

Har du vært med på mix?

Har du noen gang vært med i en seriøst CS clan?

Ja, jeg har spilt en periode, men det skulle ikke mer enn et par ukers spilling før det ble lagt på hylla. Noe mer enn det kalles vel selvpining.

 

Som sagt hvis du er nødt til å spille et spill i år før det blir gøy og er nødt til å være med i en skikkelig seriøs klan osv, så er det mildt sagt et drittspill.

 

Alltid like tåplig med folk som forsvarer spillet "sitt" med: Det er jo gøy hvis hvis hvis hvis.

 

Dette betyr bare at det er organisasjonen rundt spillet, det "sosiale" og diskusjonene i klanen som er noe gøy og ikke selve spillet.

Lenke til kommentar

da kommer jeg med sammenlikning til WoW, hvis man synes WoW er kjedelig kan man ikke si noe før man har kommet til lvl 60 og tatt MC og onyxia og resten av folka...

 

Og en ting til, hvis noen har spilt cs en stund og synes det er kjedelig, så er det ikke så lett å komme in i "we are so super 1337 n pwn nabbzzzor" klaner...

Lenke til kommentar
Svar på dette SBS:

Har du spillt CS?

Hvis du har spillt cs og da mener jeg ikke at du har prøvd det, men spillt over en lengre periode, hvor lenge har du spillt.

Har du vært med på mix?

Har du noen gang vært med i en seriøst CS clan?

Ja, jeg har spilt en periode, men det skulle ikke mer enn et par ukers spilling før det ble lagt på hylla. Noe mer enn det kalles vel selvpining.

 

Som sagt hvis du er nødt til å spille et spill i år før det blir gøy og er nødt til å være med i en skikkelig seriøs klan osv, så er det mildt sagt et drittspill.

 

Alltid like tåplig med folk som forsvarer spillet "sitt" med: Det er jo gøy hvis hvis hvis hvis.

 

Dette betyr bare at det er organisasjonen rundt spillet, det "sosiale" og diskusjonene i klanen som er noe gøy og ikke selve spillet.

Du har fortsatt ikke svart på spørsmålet:

 

Har du mixxet eller noensinne hatt en klan?

Lenke til kommentar
Arg, hater folk som bare MÅ komme hit og poste slike tråder.

Da kan jeg jo bare i samme slengen dra til benchmarks forumet og si: "Hva gjør 3dmark så bra? man får jo bare poeng etter et par sekvenser med 3d grafikk lolz"

 

Eller kanskje en tur ned til photoshop forumet og si: "hvorfor gidder dere å sitte der og redigere bilder, det må jo være UTROLIG kjedelig omgplz"

 

Eller kritisere kabal eller hva faen trådstarter spiller, "Hva faen er så bra med kabal? man deler jo bare ut kort osv. hehehehe"

 

 

BLÆ! my 0.02$

Poenget med denne tråden er å få vite hvorfor spillet har tatt så veldig av.

Lenke til kommentar
Arg, hater folk som bare MÅ komme hit og poste slike tråder.

Da kan jeg jo bare i samme slengen dra til benchmarks forumet og si: "Hva gjør 3dmark så bra? man får jo bare poeng etter et par sekvenser med 3d grafikk lolz"

 

Eller kanskje en tur ned til photoshop forumet og si: "hvorfor gidder dere å sitte der og redigere bilder, det må jo være UTROLIG kjedelig omgplz"

 

Eller kritisere kabal eller hva faen trådstarter spiller, "Hva faen er så bra med kabal? man deler jo bare ut kort osv. hehehehe"

 

 

BLÆ! my 0.02$

Poenget med denne tråden er å få vite hvorfor spillet har tatt så veldig av.

Tittelen sier: Hvorfor er CS så bra?

 

 

Tråden handler derfor om hva gjør CS så bra

Lenke til kommentar
Finner det merkelig at det er så mange som ikke liker CS, som faktisk henger på et CS-forum :roll:

Posten blei ikkje startet på CS-forumet, og som du ser, etter at moderator flyttet den hit er det ca bare posititive svar til cS, mens da den var på diskuter spill forumet, var det masse negativt, alle har forskjellige meininger.

 

Eg spiller ofte CS:S, og det kan jo absolut være gøy det, men det er ikkje et spill eg legger masse tid i, for metter en stund går eg alltid lei, og det finnest tonnevis med andre spill som eg synest er meir underholdene, men det er jo smak og behag.

Synes det var dumt å flytte det hertil, her er det jo bare CS-elskere og ingenting blir nøytralt... :(

Lenke til kommentar

Vet ikke hva som gjør det bra.. det bare er det. Morro å setta seg, logge på, så er det full action. Spiller bare public(superserver) CS:S.

 

Har faktisk tenkte mye på det i det siste.. Hva er egentlig så bra med detta spellet?

Har kommet fram til at pengesystemet er det eneste unike med cs(trur jeg), så det kan godt hende at det bare funker best, kanskje det er derfor jeg liker det så godt.

 

Er mye bedre en "select class" eller "pickup" systemet ihvertfall.

 

Har prøvd BF, BFV, JOE, quake og unreal osv, ender opp på css etterhvert uansett.

 

Gidder ikke klaner og sånt tull, er i min mening ubrukelig.

Lenke til kommentar
Svar på dette SBS:

Har du spillt CS?

Hvis du har spillt cs og da mener jeg ikke at du har prøvd det, men spillt over en lengre periode, hvor lenge har du spillt.

Har du vært med på mix?

Har du noen gang vært med i en seriøst CS clan?

Ja, jeg har spilt en periode, men det skulle ikke mer enn et par ukers spilling før det ble lagt på hylla. Noe mer enn det kalles vel selvpining.

 

Som sagt hvis du er nødt til å spille et spill i år før det blir gøy og er nødt til å være med i en skikkelig seriøs klan osv, så er det mildt sagt et drittspill.

 

Alltid like tåplig med folk som forsvarer spillet "sitt" med: Det er jo gøy hvis hvis hvis hvis.

 

Dette betyr bare at det er organisasjonen rundt spillet, det "sosiale" og diskusjonene i klanen som er noe gøy og ikke selve spillet.

Jeg sier ikke at CS ikke er gøy på public det jeg mener er at det er MYE bedre hvis man spiller seriøst.

Lenke til kommentar

Bra med CS? Her kommer reprisen:

 

-Simpel grafikk

-Mye faktorer du må vurdere hele tiden, altså mye tenking

-Kjent og stabil fysikk og våpen

-Aim er det som bestemmer utfallet i en fight mellom to personer

-Bra miljø med de som er >18 år

-Repeterende raske runder

-Teamplay og komunikasjon mellom spillere er viktigere enn i noe annet spill jeg har prøvd. (radio, say, ventrilo)

Lenke til kommentar
Bra med CS? Her kommer reprisen:

 

-Simpel grafikk

-Mye faktorer du må vurdere hele tiden, altså mye tenking

-Kjent og stabil fysikk og våpen

-Aim er det som bestemmer utfallet i en fight mellom to personer

-Bra miljø med de som er >18 år

-Repeterende raske runder

-Teamplay og komunikasjon mellom spillere er viktigere enn i noe annet spill jeg har prøvd. (radio, say, ventrilo)

Nå vil jeg ikke si at merkede punkter er noe positivt/riktig.

 

-Og ventrilobruken? Massespill som tar det godt ibruk, BF2, JO. Og der er det mye mer å tenke på enn et lite map, der alt er firkantet.

 

Men jeg kan vel skjønne det er mye å tenke på for dem som spiller CS :D

Endret av co2
Lenke til kommentar
Synes det var dumt å flytte det hertil, her er det jo bare CS-elskere og ingenting blir nøytralt... :(

Hehe, morsom du, du kommer ikke med ett eneste skikkelig argument for at CS er dårlig, enda presterer du å lage en tråd der du vil vite hvorfor folk synes CS er bra, du presterer også å legge den i feil forum.

 

Tråden blir flyttet, og det du kommer med er at det er dumt at den blir flyttet fordi "her er det jo bare CS elskere". Hehe, hva forventer du når du spør etter noe sånt som du gjør?

 

Det er hovedsakelig to grupper i denne tråden, den ene er "cs-elskerne" og den andre er "cs-hater gruppa". Heldigvis er ikke jeg med i noen av de, faktisk klarer jeg å holde meg objektiv.

 

Men jeg ser også at alle overser det forrige innlegget mitt, er det med vilje? fordi dere ikke kan svare for dere?

 

Med unntak av chokke da, men han har tydeligvis ikke fattet poenget

 

ja, for man spiller aldri på samme bane eller med samme våpen i CA  :roll:

 

For dere som leste det siste innlegget mitt, så var det faktisk et av poengene at man gjør de samme tingene ofte. Er jo ikke gøy å lære nye baner hele tiden? Eller?

Sikker på at de fleste synes det er gøyere med baner og våpen man kan nogenlunde ut og inn som man faktisk kan hondtere på en bra måte og utnytte til sin fordel.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...