Gå til innhold

Hva synes du er bra/dårlig med CS?


Anbefalte innlegg

CS er ufattelig kjedelig og ensformig spill.

Kan du ikke være så snill og se deg for god til slike kommentarer. Ihvertfall prøv å argumenter på en bra måte hvorfor du mener dette.

 

Det mange mener er at det finnes jo bedre spill. Rainbow six ble nevnt.

Ja det er bedre grafikk på Rainbow Six, det er også mange flere våpen og en HAUG av utstyr. Jeg var en stor fan av dette spillet nokså lenge, men det er rett og slett for avansert og for mye å gjøre i forkant av hver runde til at det er UTROLIG moro. Det varte ett par mnd så ble jeg lei av det spillet. Dessuten så har det ikke communityet og det enkle med å skaffe seg en klankamp som CS har, og det er som tidl. nevnt altfor avansert.

 

Folk verden over blir bare mer og mer slappe, CS er ett veldig enkelt, simpelt spill, som til tross for sine mange mangler er utrolig underholdendene, og har gir klaner en utrolig god følelse av å være med på noe.

 

For mange er det slik at å ha et bra rykte på IRC, i "vennegjengen" i den lokale IRC kanalen er mye viktigere enn på skolen. Jeg er nokså sikker på at jeg vet om folk på min skole som ville gått naken på skolen en uke, mot å få +v (voice) på populære IRC kanaler (Quakenet =) ).

Det sier vel litt ...

 

Det som også gjør CS utrolig moro er følelsen av seier, tap og den fantastiske følelsen av å lykkes. For noen er denne ubeskrivelig, spesielt for mange som kanskje sliter litt i hverdagen IRL (In Real Life), vet ikke jeg, men er noe jeg tror.

Å vinne en cup / "liga" eller for den saken skyld en gjevn CS PCW er en fantastisk følelse, og helt ærlig, jeg forstår de som sitter inne hele dagen og "praccer", de blir jo utrolig flinke av det, og får oftere den deilige følelsen av å være flink til noe, og få skryt fra kammerater og om du vanker riktige steder, motstandere.

 

Er også nokså sikker på at samtlige her som sier at CS har dårlig grafikk og bare suger, "SE PÅ BF2 og HALF LIFE2, ER JO MYE GØYERE" har spilt CS public etter par timer, kanskje mange uker, og funnet ut hvor kjedelig det er.

vel, CS ER kjedelig om du ikke tilhører en gruppe, eller ihvertfall spiller med folk du kjenner. Det er ihvertfall sånn jeg har det =)

Og dere som whiner (klager) på grafikken, vi VET hvordan grafikk det er på CS, alle har sett det, alle vet det, den suger. Men VÆR SÅ SNILL å spar oss for det, greit, BF2 har bedre grafikk, for min del har jeg sett RTS (age of empires er ett RTS spill) som har bedre grafikk en CS, men det betyr ingenting hvordan det er å se på. Du får ikke slike følelser som jeg har beskrevet av å se på grafikk =(

 

-ZeZar <3 <3

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Og det du skriver gjør ikke CS unikt på noe vis, alle de "følelsene" osv kan man få av hvilket som helst spill, bare man spiller lenge nok eller føler av man oppnår noe.

 

Først sier folk hvor avansert og taktisk det er, så klager de på at Rainbow Six er for avansert, så er CS enkel moro.

 

Bestem dere.

 

CS er omtrent like underholdende som Yetisports.

Lenke til kommentar

Mange tror CS går ut på og løpe rundt å skyte ned så mange som mulig før runden er omme.. ja det er så og si riktig... MEN... cs er laget på en fantastisk gripende måte det er noe som er realistisk og noe som ikke er fult så realistisk.

For og mestre Cs ordentlig må man legge taktikker, og det krever utrolig mye mer en andre spill.... Reaksjon, presisjon og ikke minst at man tenker lurt og taktisk. Det er forskjellig fra person til person hva man synes om cs, men en ting er sikkert det er overhode ikke noe dårlig spill.. de som liker det kan si mye possetivt om det, og de som ikke liker det kan vel bare holde munn og snakke possetivt om det de liker.

Lenke til kommentar
de som liker det kan si mye possetivt om det, og de som ikke liker det kan vel bare holde munn og snakke possetivt om det de liker.

Hoho, så det er ikke lov å si noe negativt om noen ting? Det skulle tatt seg ut du...

han sier vi KAN, ikke at vi skal :p

Så jeg velger å komme med argumenter på hvorfor det ikke er så bra, selv om jeg kan spille det noen gang ;)

 

EDIT: svar til over, battlefield 2 og WoW ;)

Endret av chokke
Lenke til kommentar

jeg har slutta med cs for rundt et år siden...

Det jeg syntes at var gøy med spillet var :

*taktisk utfordring ( jeg var i der mere seriøse miljøet ^^ public er ikke CS! )

*Nydelige kills

*følelsen etter å wipa hele motstanderen sitt team alene eller med deg og en kompis...

*rushet man fikk i viktige finaler

*Premier for og spille et spill <3 (musmatter,muser,prosessorer...skjerm osv )

*den fine følelsen av å ha ledet klanen din i en cupseier....

 

Spiller ikke Cs no lengre nå.... WoW kom inn å tok over!

 

dette er iallefall det jeg synes var bra med CS!

Endret av Evolithic
Lenke til kommentar
Er sikkert fordi det er så simpelt :!:

CS er vel ikke simpelt... men dette er jo smak og behag, så er vel egentlig ikke noe å diskutere...!! :p CS er helt greit å spille alene også!!! OG det er jo et kjempepopulært spill, og det viser jo kanskje at mange liker å spille det!! Ikke rart, der er kjempemorsomt!! Jeg finner stor glede ved å slå gutta i CS!!! :thumbup:

Lenke til kommentar

For noen latterlig ynkelige og patetisk fantastisk dårlige argumenter dere kommer med (ja, dere som sier "CS er simpelt, buhu")

 

Det er dere som starter diskusjonen, så det er dere som selvsagt skal komme med gode argumenter først, har ikke sett ett eneste ett enda. Bare.

 

"jeg syns det er dårlig"

"CS er simpelt

"CS er gammelt

"CS er populært så da skal jeg være tøff å synes at alle som driver med det er nerder"

 

Get a grip og sett dere inn i hva dere prater om før dere sier noe dumt neste gang.

Lenke til kommentar

cs er da genialt da! selv har jeg ikke spillt cs så mye, men cs:source, tenker d er omtrent d samme.. men uanz:

GAMEPLAY og TAKTIKK, LAG-SPILL alt de der.. gjør spillet genialt!

klart d kan virke ensformig, som i alle andre spill.. wow, f.eks gå runt å drepe og gjøre gjøremål.. :p men uanz.. alle har sine synspunkter å smak å behag! så d er vell umulig å si noe som helst før man har prøvd d ;) d jeller ALLE spill!

 

ENIG med ZeZar is BACK oppi her =)

Endret av ^iCe
Lenke til kommentar
Les de helvettes lange postene til ZeZar is back og andre da for faen, sry altså men blir sur på idioter som deg.

 

Edit: skrivefeil.

Har lest alt og fikk nada ut av det. Det eneste de maste om var klanspill ditt og datt. Taktikk, lagspill og "følelser", det er det eneste de har skrevet noenting om.

Lenke til kommentar
Les de helvettes lange postene til ZeZar is back og andre da for faen, sry altså men blir sur på idioter som deg.

 

Edit: skrivefeil.

Har lest alt og fikk nada ut av det. Det eneste de maste om var klanspill ditt og datt. Taktikk, lagspill og "følelser", det er det eneste de har skrevet noenting om.

Svar på dette SBS:

Har du spillt CS?

Hvis du har spillt cs og da mener jeg ikke at du har prøvd det, men spillt over en lengre periode, hvor lenge har du spillt.

Har du vært med på mix?

Har du noen gang vært med i en seriøst CS clan?

Lenke til kommentar
Ok. Du har lest posten?

Eneste som står her er omg lozlozoz taktikk lagspill

 

Og dett var dett.

Vel, det er svaret?

 

Er du dum? (Ment som spørsmål, ikke hint, ikke verd en uke)

 

 

Er det fordi du ikke skjønner hva som står der?

 

Du skjønner ikke at det er taktikk i spillet?

 

Er det kanskje fordi de gangene du har spilt CS har du joina en random publicserver og blitt eid?

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...