Gå til innhold

Hva synes du er bra/dårlig med CS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Tetris er ensformig, og ble gitt ut i 1985. Likevel er det et av verdens mest spilte spill. Hvorfor skal utgivelsesdatoen ha noe å si for hvor bra et spill er?

Men tetris er gøy.

Ikke så gøy som minesveiper, det er det beste cd-brenne-spillet jeg vet om (små spill man spiller mens man brenner cd-er, brenner dvd'er osv).

 

Men må si meg enig med trådstarter, synec CS er altofr ensformig, for kjedleig, og altfor fjortis (selv om det er nok av seriøse folk som spiller det).

Lenke til kommentar
Finner det merkelig at det er så mange som ikke liker CS, som faktisk henger på et CS-forum :roll:

Posten blei ikkje startet på CS-forumet, og som du ser, etter at moderator flyttet den hit er det ca bare posititive svar til cS, mens da den var på diskuter spill forumet, var det masse negativt, alle har forskjellige meininger.

 

Eg spiller ofte CS:S, og det kan jo absolut være gøy det, men det er ikkje et spill eg legger masse tid i, for metter en stund går eg alltid lei, og det finnest tonnevis med andre spill som eg synest er meir underholdene, men det er jo smak og behag.

Lenke til kommentar
CS blir ofte unskylldt med at det har bra gameplay, det er tåpelige arugumenter.

Folk bør begynne at CS ikkje er noe lenger :no: Det er bare vill massemord, ikkje noe taktikk...Kjedelig og firkantet..

Ikke no taktikk? prøv å løpe rundt som en bajas og skyte da og se hvor lenge du lever! hvis du spiller clan kamper så skjønner du at det er ganske mye taktikk i CS

Lenke til kommentar

Mye festlige "argumenter" her. Subjektive meninger for teh win! Heia!

 

*hente popcorn*

 

Nei, seriøst. Dere kan bare gi opp. Noen liker det ikke. Noen liker det. Sånn er det med alt her i verden. Jeg ser ikke helt poenget med å gi dere masse gode argumenter til hvorfor CS er bra, når dere er så jævlig trangsynte at dere ikke tar de til dere uansett. Dere liker ikke CS, thats it. Dere som ikke liker det, har ikke planer om å forandre mening uansett, på lik linje som at jeg gir totalt faen i at andre ikke liker CS. Jeg spiller det jeg liker, og det jeg syns er gøy.

 

 

Forresten, Far Cry er møkk kjedelig. Mer underholdene å stirre på et hvitt ark i 48 timer.

 

Trådstarter bør kanskje forandre første posten sin, om han ønsker seriøse svar.

Lenke til kommentar
CS blir ofte unskylldt med at det har bra gameplay, det er tåpelige arugumenter.

Folk bør begynne at CS ikkje er noe lenger :no: Det er bare vill massemord, ikkje noe taktikk...Kjedelig og firkantet..

Taktikk er det nok av i CS, firkantet sier du? Hvorfor tror du Counter Strike : Source har nådd dagens lys da? :whistle:

 

Men seriøst, en kan ikkje slenge ute kommentarer som det der i vildens sky, eller man kan jo forsåvidt det da, folk har forskjellige oppfatninger av ka som er morro og bra.

Lenke til kommentar

CS gjør deg avhengi! du blir avsosial, liker ikke gå ut, vondt i hodet, blir fort sint viss moren din ber om hjelp, osv osv... (snakker av egen erfaring)

Grafikken har ikke så mye og si, det er bare moro.. skal du spille source må du ha en super pc, for og ikke ligge på 10 fps hele tia.. det bare "lagger" og blir uspillbart..

public:Bare løpe alene og prøve og få best mulig stats hele tiden, ellers blir det bare reconnect hele tiden.. tar du en "nesten usansynlig headshot" så kjefter folk om. at de skal ta opp og sende tapen til steambans osv, og du blir kicka av serveren..

klan spill: ja sant som alle de andre har sagt, men det er det og jobbe seg oppover i klan miljøet, få iRC channal, få masse "idlers" gjøre kanalen stor, skaffe sponsorer, hjemmeside osv.. det er jo halve moroa, delta i cuper og vinne premier..

jeg har selv lagt opp Clan spillingen, fordi det er ikke sunt! spiller for det meste bare mix med venner og litt public... For dere som skal bli "store cs spillere, så vil jeg råde dere til og begynne og spille CS.S , det er det som kommer til og ta over etterhvert.. for 2 år siden var det 1.5 som vare det beste" men nå er det knappt 5 servere som holder 1.5 lengre, slik kommer det til og bli med cs 1.6 og, source kommer til og ta over!

 

det er min mening! :D

Lenke til kommentar
Tetris er ensformig, og ble gitt ut i 1985. Likevel er det et av verdens mest spilte spill. Hvorfor skal utgivelsesdatoen ha noe å si for hvor bra et spill er?

Men tetris er gøy.

Tetris er i det minste bra gjennomført, og er faktisk et eget spill, noe cs ikke er...

Lenke til kommentar

:!:

 

Denne tråden hadde høy underholdningsverdi.

 

Det jeg syns gjør CS bra er enkelheten med og PcW'er. Lagspillet som det legges opptil i CS (merk da i PCW'er eller Clanmatcher) er noe jeg elsker. Public kan også være morsomt, hvis man ikke tar det så altfor seriøst.

 

Men WoW er bedre :p

Endret av 1337Antikatt
Lenke til kommentar

Jeg er sikker på at alle de som sier at CS ikke er et lagspill og man bare løper og dauer hele tiden, ALDRI har spilt en eneste PCW. I PCW'er er det taktikk og teamwork som gjelder. Når man spiller public har man ofte mp3, og man springer rundt og kødder som en annen rambo.

 

Men kom med flere dumme argumenter, det er morsomt! :!:

Lenke til kommentar
Tetris er i det minste bra gjennomført, og er faktisk et eget spill, noe cs ikke er...

Hehe, skulle ønske du kunne si hva som ikke er bra gjennomført i cs.

Og hva i allverden har det med saken å gjøre om cs er et "eget" spill?

 

101%sikker på at du ikke klarer å komme med ett eneste bra argument.

Lenke til kommentar
Tetris er i det minste bra gjennomført, og er faktisk et eget spill, noe cs ikke er...

Hehe, skulle ønske du kunne si hva som ikke er bra gjennomført i cs.

Og hva i allverden har det med saken å gjøre om cs er et "eget" spill?

 

101%sikker på at du ikke klarer å komme med ett eneste bra argument.

Mye av det ute å går her ja ;)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...