Gå til innhold

Hva synes du er bra/dårlig med CS?


Anbefalte innlegg

Vel, jeg har ikke så veldig mange argumenter, men for meg så har argumentene mine svært mye å si.

 

Mine argumenter er altså at spillet er altfor ensformig, hver "level" går for fort, brettene er for små, og det er for få måter å utføre oppdrag og for få oppdrag sjenerelt.

Som sagt: Smak og behag. Dessuten høres det ikke ut som om standard fps'er er noe for deg.

 

Ok, her er noen ting jeg ikke liker ved cs:

- For mye randomhet på AWP unscoped.

- Skjoldet.

- Autosniperne.

- At CS:S har CS i navnet og at folk faktisk liker dette spillet.

- For mange spillere som trenger å gjennomføre puberteten. (Lite problemer utenfor pub.)

Jeg elsker :love: Far Cry. Her har du nesten alt CS ikke har.

 

Edit:

Mulig att jeg ikke er helt med når det gjelder data-språket.

Hva er AWP? Er Unscoped en spille modus, et brett?

Hva mener du med skjoldet? Tenker du på skuddsikker vest? I hvilken som helst krigssituasjon ville jeg valgt å gå med skuddsikker vest.

 

CS:S har jeg aldri prøvd å kommer ikke til å gjøre det heller :tease:

Endret av Godspeed@
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Edit:

Mulig att jeg ikke er helt med når det gjelder data-språket.

Hva er AWP? Er Unscoped en spille modus, et brett?

Hva mener du med skjoldet? Tenker du på skuddsikker vest? I hvilken som helst krigssituasjon ville jeg valgt å gå med skuddsikker vest.

AWP er den kraftigste snikskytterriflen i spillet. Unscoped vil si at man ikke ser gjennom kikkertsiktet (Høyreklikk.) Da fyker skuddet til alle kanter og det er helt tilfeldig om du treffer eller ei. Skjold er skjold. Ufattelig stygt og tapersk.

Lenke til kommentar
Edit:

Mulig att jeg ikke er helt med når det gjelder data-språket.

Hva er AWP? Er Unscoped en spille modus, et brett?

Hva mener du med skjoldet? Tenker du på skuddsikker vest? I hvilken som helst krigssituasjon ville jeg valgt å gå med skuddsikker vest.

AWP er den kraftigste snikskytterriflen i spillet. Unscoped vil si at man ikke ser gjennom kikkertsiktet (Høyreklikk.) Da fyker skuddet til alle kanter og det er helt tilfeldig om du treffer eller ei. Skjold er skjold. Ufattelig stygt og tapersk.

Hvis man kan kombinere skjoldet og en Dessert Eagle så burde man være passe dødelig med andre ord?

Lenke til kommentar

CS (1.6 først og fremst) er enten spillt av 14 åringer, OG DET ER ET FAKTA. Eller folk som ikke spiller noe annet og liker "hjernedøde" repeterende spill.

 

De fleste pro(ikke profosjonell, men for) CS spillerene sier "det er ikke 14tiss, og jeg er ikke 14, er enten bare såret over det faktum at det er sant eller så er de 14 og et halvt...

 

Jeg spillte CS MYE da jeg var i 14 års alderen, og vokste så fra det og syntes det ble altfor mye av det samme, samt altfor mye barnslige folk som spillte.

Lenke til kommentar

Enig med trådstarter. Jeg synes CS er kjedelig, og personlig så "falt" jeg aldri ordentlig for det. Joda jeg har spilt det, og greit, det er litt morsomt en gang i blant. i 20 minutter. Så merker du at ting bare gjentar seg om og om igjen. Enten skyter du noen, eller så blir du skutt. Er ikke mer enn det. Og at folk helt seriøst sitter i timesvis hver eneste dag med dette spillet er for meg totalt uforståelig og gir et inntrykk av at de har _veldig_ lite annet å ta seg til.

CS: Greit nok spill, funker, men ikke lenge av gangen.

Lenke til kommentar

Alle kan forenkle en spillhandling...

 

en kan si:

"CS er kjedelig, du bare løper rundt med våpen skyter folk, og starter på nytt"

 

en annen kan si:

"CS handler bare om teamplay, å dekke lagkamerater, og klare å drepe fienden din på en taktisk måte, det handler også om å ha rask reaksjon, og klare å forstå hvordan og hvor fienden beveger seg"

 

Dette kan gjøres med alle spill om du liker det eller ikke

 

Far cry:

"Dette er et drittspill som er prikk lik 1000 andre, du skal løpe rundt å drepe monstere"

 

"dette er et fenomenalt spill med utrolig grafikk, du skal prøve å avsløre en hemmelighet holdt av terrorister og på veien møter du mange hindere"

 

Wow:

"Dette er et drittspill, du skal bare løpe rundt og drepe ting"

 

"dette er et kjempespill fordi du kan utvikle en character som kan gjøre masse gøy utforske store verdener og kjempe mot mange forskjellige og spennende monstere"

 

Half life 2

"Enda et drittspill du skal løpe rundt og drepe monstere på"

 

"Enda en slager fra Valve. Utrolig grafikk og gameplay, historien er dønn solid og gjør det er kjempebra og gøy spill"

 

 

Spill er som klær, mat, filmer, musikk osv. Det er smak og behag, noen liker det, andre ikke...

Lenke til kommentar
Alle kan forenkle en spillhandling...

Så tråden i dag tidlig, så jeg hadde tenkt å legge inn et innlegg i den senere på dagen. Du har jo egentlig nevnt noe av det jeg og mener.

 

 

Før jeg sier noe mer vil jeg bare si at jeg ikke klarer 1.6, tåler det bare ikke. Source derimot er bra, men jeg spiller det ikke lenger, LFS S2 og BF2 :-D

 

 

Et spørsmål til trådstarter, hvorfor mener du at CS ikke er variert? Det blir jo til hvordan du legger det opp selv, akkurat som sjakk.

Har man ikke greie på hva man prater om så ser jo sjakk helt meningsløst ut, akkurat som med CS og de aller aller fleste andre spill.

 

Bilspill for eksempe, man kan si at det "bare er å kjøre rundt på den samme banen hele tiden, hvor er utfordringen?" Vel det kan jeg si deg, perfeksjonisme, man merker man blir bedre og bedre, og da blir det selvsagt mer morro også.

 

Noen liker å bli veldig gode i en ting, andre liker å bli gode i flere ting, mens andre bare er ute etter kjapp morro og aldri blir noe spesielt gode i spillene de spiller.

Lenke til kommentar

Blir for einsformig for meg og. Det at eg sjeldan vinner er vel også ein faktor, og menged av idiotiske kommentarer.

 

Har alltid haldt meg til Online spel med biler, bygningar osv...der du spawner på nytt, ikkje må vente på alle andre.

 

Eg er heller ingen tålmodig person, det å sitte å vente på fienden bak ein kasse er gørrkjedelig. Då fyrer eg heller opp Unreal Tournament der eg kan være overalt.

Endret av zeph
Lenke til kommentar

Arg, hater folk som bare MÅ komme hit og poste slike tråder.

Da kan jeg jo bare i samme slengen dra til benchmarks forumet og si: "Hva gjør 3dmark så bra? man får jo bare poeng etter et par sekvenser med 3d grafikk lolz"

 

Eller kanskje en tur ned til photoshop forumet og si: "hvorfor gidder dere å sitte der og redigere bilder, det må jo være UTROLIG kjedelig omgplz"

 

Eller kritisere kabal eller hva faen trådstarter spiller, "Hva faen er så bra med kabal? man deler jo bare ut kort osv. hehehehe"

 

 

BLÆ! my 0.02$

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...