Gå til innhold

Hva synes du er bra/dårlig med CS?


Anbefalte innlegg

Overalt er det folk som "digger CS, det ruler", hvorfor er det slik, dette er jo ett tragiskt ensformig spill?!  :sick:  :wallbash:

Det er nok bare du som mener det!

 

CS e et massiv online spill! :thumbup:

Tror nok ikke det er bare han som mener at Cs suger hardt :whistle:

 

Etter alt for mange år med cs så har jeg sluttet fordi det er ensformig og boorning :thumbdown:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Er no kjekt å spele cs over internett. Spesielt visst man er med i ein klan sant og kan spele pcw. Men det er jo ikkje bere og drepe kverandre. Som terror planter man bombe og vokter gissel, som ct defuse bombe og redde gissel. Og når man er med i ein klan må man og ha taktikk for å greie å vinne. Cs er dessuten sosialt. Det finst vel ikkje Lan der det ikkje vert spelt cs? Og spele cs med gode venner er noke av det beste på lan:D

...sant nok, men som sagt mange ganger: altfor ensformig. Hvorfor er det gøy å spille i maks 7min chatte litt, for å så spille i hele 7 min til? Det går litt for fort, omtrent som Max Payne på Speed, ingen taktikk. I Ghost Recon 2 har man for eksempel våpen utrustet med kamera og liten skjerm på hjelmen. Med dett kan du uten å risikere livet kikke rundt ett hjørne. Man kan heller ikke gjemme seg i eventuelle busker e.l.

kremt kremt :ermm:

 

fun baner :D finnes ikke noe mere ensformig.. men det jeg skulle frem til er at der får man spille ganske mye.. ettersom ett av lagene dør ganske så kjapt ;)

fun baner. De er altfor små...

men det jeg skulle frem til er at der får man spille ganske mye.. ettersom ett av lagene dør ganske så kjapt... så er det hele 6min igjen å spille :!:

Lenke til kommentar
CS er ensformig, man løper rundt på et område og skyter terrorister. Spillet er fra 2000, er en modifisert versjon av Half-Life (1998) som igjen er basert på motoren fra Quake II (1997). Jeg forstår ikke hvorfor dette spillet fortsatt er populært...

Tetris er ensformig, og ble gitt ut i 1985. Likevel er det et av verdens mest spilte spill. Hvorfor skal utgivelsesdatoen ha noe å si for hvor bra et spill er?

Lenke til kommentar
Det jeg synes er best med CS, er at det er raskt og konstant! Lite venting, og mye action!

 

Så er det jo selvfølgelig gleden av å bli bedre!! :yes:

 

-Leno

Gleden av å bli bedre har du i alle spill.

Når det gjelder hastighet så har det vel litt å si med smak og behag ;)

 

BTW: Nybegynner får det ekstra kjipt da de er mest utsatte.

 

Edit:

Dette med utgivelsesdato er irrelevant, ta for eksempel GrimFandango og Monkey Island3, gammelt og dårlig grafikk, men de har like god underholdnings verdi for det.

 

Andre eksempler: Diablo og internett spillet Runeskape.

Endret av Godspeed@
Lenke til kommentar
Er det ikke sånn på ALLE spill da??

 

Forresten, hva synes du er dritbra da Godspeed@?

Dette med smak og behag har jeg full respekt til uansett om du liker CS, techno, eller BMW.

 

Jeg for min del liker varierte spill som Morrowind, Far Cry og det meste annet som er stort og med utallige valg. Et bra eksempel på dette er Deus Ex :D

 

Jeg må nok gi litt etter fordi nevnte spill er alle 1player, jeg skjønner nok att å spille mot venner og ukjent gir litt av ett kick, i forhold til AI ;)

Lenke til kommentar

CS1.6 (Ikke CS:S, det er ikke CS) er bra p.g.a. gameplayet. Har spilt en del, men ingen andre mfps gir meg så mye moro som cs. Følelsen av absolutt kontroll er umatchet. Spiller både pub, mix og pcw og alt har sin sjarm. Når man spiller pub kan man sprette rett inn i en kamp og være klar til dyst. Mix og pcw er også moro, når taktikken funker og du vinner runden nesten uten å blunke. Det krever samarbeid og spilleforståelse. En av grunnene til at jeg liker cs er at det er så tilfredsstillende. Du merker lett at du er god og spillet er meget balansert. Du utvikler deg rask til "sånn passe god", men du kan _alltid_ bli bedre.

 

En ting til: Du kan skyte gjennom vegger.

 

Denne er uansett feilpostet. Det finnes en cs-kategori. Det er garantert derfor du har fått så mye støtte. Prøv deg der du. :wee:

Lenke til kommentar
CS1.6 (Ikke CS:S, det er ikke CS) er bra p.g.a. gameplayet. Har spilt en del, men ingen andre mfps gir meg så mye moro som cs. Følelsen av absolutt kontroll er umatchet. Spiller både pub, mix og pcw og alt har sin sjarm. Når man spiller pub kan man sprette rett inn i en kamp og være klar til dyst. Mix og pcw er også moro, når taktikken funker og du vinner runden nesten uten å blunke. Det krever samarbeid og spilleforståelse. En av grunnene til at jeg liker cs er at det er så tilfredsstillende. Du merker lett at du er god og spillet er meget balansert. Du utvikler deg rask til "sånn passe god", men du kan _alltid_ bli bedre.

 

En ting til: Du kan skyte gjennom vegger.

 

Denne er uansett feilpostet. Det finnes en cs-kategori. Det er garantert derfor du har fått så mye støtte. Prøv deg der du. :wee:

Som sagt så vill jeg ha for og mot argumenter... :yes:

 

Edit:

Ser ut som backup'en har trekt seg tilbake :cry: :!:

Endret av Godspeed@
Lenke til kommentar
Som sagt så vill jeg ha for og mot argumenter...  :yes:

Det er din tråd, du er imot CS, du kan stå for motargumentene. Du skrev jo at så mange var enige med deg. ALT alle sier koker ned til smak og behag. Jeg har ikke sett noen argumenter fra dere som misliker cs bortsett fra at det er ensformig.

 

Godspeed@: Du misliker CS. Overbevis meg, argumenter imot. Med skikkelige velbegrunnede argumenter, ikke driv og dra fram spill fra andre sjangere osv. Det blir bare feil.

 

Hvis du ikke har fattet det; jeg liker cs. Motargumentene kan du få fra noen andre.

Lenke til kommentar
Som sagt så vill jeg ha for og mot argumenter...  :yes:

Det er din tråd, du er imot CS, du kan stå for motargumentene. Du skrev jo at så mange var enige med deg. ALT alle sier koker ned til smak og behag. Jeg har ikke sett noen argumenter fra dere som misliker cs bortsett fra at det er ensformig.

 

Godspeed@: Du misliker CS. Overbevis meg, argumenter imot. Med skikkelige velbegrunnede argumenter, ikke driv og dra fram spill fra andre sjangere osv. Det blir bare feil.

 

Hvis du ikke har fattet det; jeg liker cs. Motargumentene kan du få fra noen andre.

Vel, jeg har ikke så veldig mange argumenter, men for meg så har argumentene mine svært mye å si.

 

Mine argumenter er altså at spillet er altfor ensformig, hver "level" går for fort, brettene er for små, og det er for få måter å utføre oppdrag og for få oppdrag sjenerelt.

Lenke til kommentar

er ikke sikker når den første versionen av Cs kom, men ihvertfall så ble Cs en KANON suksses for valve,det ble et KANON bra online spill, når Cs 1.6 kom så viste det seg at det at flere og flere spillte det.

jeg er en Cs fan, synes det er kanon bra fordi det er gøy og det er ikke så krevende for de som ikke har så kraftig maskin til det.

 

Cs for life

Endret av The_Warrior89
Lenke til kommentar
Vel, jeg har ikke så veldig mange argumenter, men for meg så har argumentene mine svært mye å si.

 

Mine argumenter er altså at spillet er altfor ensformig, hver "level" går for fort, brettene er for små, og det er for få måter å utføre oppdrag og for få oppdrag sjenerelt.

Som sagt: Smak og behag. Dessuten høres det ikke ut som om standard fps'er er noe for deg.

 

Ok, her er noen ting jeg ikke liker ved cs:

- For mye randomhet på AWP unscoped.

- Skjoldet.

- Autosniperne.

- At CS:S har CS i navnet og at folk faktisk liker dette spillet.

- For mange spillere som trenger å gjennomføre puberteten. (Lite problemer utenfor pub.)

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...