Gå til innhold

Hva synes du er bra/dårlig med CS?


Anbefalte innlegg

Diskutere med idioter kan jeg gjøre på IRC når ZiroN er i nærheten, men takk for muligheten du gir meg her også.

Morsom er du, det skal du ha :) Men er sant som han sier med usunne cs nerder, så et bilde av deg for en liten stund sida og makan til pølse skal du lete lenge etter, kom deg ut og trim av deg valpefettet gutt, så kansje det blir kvinfolk på deg og til slutt... Stå på! :thumbup:

Hahaha :D

:lol: såå frekk :D

 

Siden du sier han er inne og spiller CS mye, så kjenner jeg meg igjen.. :blush:

 

Party til helga! :w00t:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Diskutere med idioter kan jeg gjøre på IRC når ZiroN er i nærheten, men takk for muligheten du gir meg her også.

Morsom er du, det skal du ha :) Men er sant som han sier med usunne cs nerder, så et bilde av deg for en liten stund sida og makan til pølse skal du lete lenge etter, kom deg ut og trim av deg valpefettet gutt, så kansje det blir kvinfolk på deg og til slutt... Stå på! :thumbup:

Alt du ikke vet, ZiroN. :)

XoRc har nok hatt dame, for å si det slik.

Bedre å være litt chubby enn å ha tynne dataarmer imo. Og nei, jeg er ikke chubby fordi jeg sier slik. :roll:

Lenke til kommentar
Vet ikke om NOEN "kule" folk spiller CS,  det er ett nerde-spill som fremkaller sosialangst og

deprisjon og fedme på mangen.(det er rett og slett usunnt fysisk og psykisk)

Enten dere vil det eller ikkje, slik er det! :thumbup: men at dere liker det

er smaksak, og videre vil jeg definere det som DÅRLIG smak siden det

går ut over helsen!

Oi, se her ja, går ut i fra at du selsagt kan vise frem en link eller noe som underbygger påstanden din, morro å se om du kan hoste opp noe annet enn tull og fjas.

 

For det finnes vel ingen sunne CS "nerder"? eller gjør det kanskje det alikevel?

Hvis du stikker huet ut av rommet ditt en gang i blandt så finner du ut at mange cs folk faktisk er veldig sunne og er i veldig god form.

 

Ser at dere går tom for dårlige "argumenter" så nå må man generalisere og gjerne definere alle som spiller cs som "nerder" "usunne" "asosiale" og "fete" mennesker.

 

Jaja, venter i spenning på neste skyts.

Jeg vet dette pga. at jeg kjenner folk som spiller CS :D

Men jeg forlanger ikkje at dere skal inrømme det, jeg vet dere

er redde for å miste ansikt ;)

For alle mennekser er jo som de du kjenner..Det sier jo seg selv egentlig...

 

Får du så jævlig mye mer fysisk aktivetet av å spille noe annet?

 

Nei, men man greier å kontrollere det, for CS blir man gjør man avhengig, dette og enten du vil det eller ikkje

 

Det å spille cs er like usunt som å bruke en pc til noe annet enn spilling.

Jeg har selv spilt cs en stund, og kan ikke si jeg har blitt avhengig av det(jeg klarer å kontrollere det). Vil heller si at man blir fortere avhengig av spill som WoW og Guild Wars.

Endret av Zyztem
Lenke til kommentar
Diskutere med idioter kan jeg gjøre på IRC når ZiroN er i nærheten, men takk for muligheten du gir meg her også.

Morsom er du, det skal du ha :) Men er sant som han sier med usunne cs nerder, så et bilde av deg for en liten stund sida og makan til pølse skal du lete lenge etter, kom deg ut og trim av deg valpefettet gutt, så kansje det blir kvinfolk på deg og til slutt... Stå på! :thumbup:

Alt du ikke vet, ZiroN. :)

XoRc har nok hatt dame, for å si det slik.

Bedre å være litt chubby enn å ha tynne dataarmer imo. Og nei, jeg er ikke chubby fordi jeg sier slik. :roll:

Bedre å ha armer med muskler i enn ekle fettete armer med pølse fingre, eller tynne armer...

 

^^

 

Btw, dame han hadde i 5 klasse tells ikke smarten ;)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9
Bedre å ha armer med muskler i enn ekle fettete armer med pølse fingre, eller tynne armer...

 

^^

 

Btw, dame han hadde i 5 klasse tells ikke smarten ;)

Hadde han dame i 5. klasse? Han har i hvert fall hatt i seneste tid, det vet jeg.

Og når folk er chubby har de ikke ekle fettete armer.

Lenke til kommentar
Bedre å ha armer med muskler i enn ekle fettete armer med pølse fingre, eller tynne armer...

 

^^

 

Btw, dame han hadde i 5 klasse tells ikke smarten ;)

Hadde han dame i 5. klasse? Han har i hvert fall hatt i seneste tid, det vet jeg.

Og når folk er chubby har de ikke ekle fettete armer.

Thanks for the information. :thumbup:

Lenke til kommentar
Diskutere med idioter kan jeg gjøre på IRC når ZiroN er i nærheten, men takk for muligheten du gir meg her også.

Morsom er du, det skal du ha :) Men er sant som han sier med usunne cs nerder, så et bilde av deg for en liten stund sida og makan til pølse skal du lete lenge etter, kom deg ut og trim av deg valpefettet gutt, så kansje det blir kvinfolk på deg og til slutt... Stå på! :thumbup:

Alt du ikke vet, ZiroN. :)

XoRc har nok hatt dame, for å si det slik.

Bedre å være litt chubby enn å ha tynne dataarmer imo. Og nei, jeg er ikke chubby fordi jeg sier slik. :roll:

Bedre å ha armer med muskler i enn ekle fettete armer med pølse fingre, eller tynne armer...

 

^^

 

Btw, dame han hadde i 5 klasse tells ikke smarten ;)

regner med du er veltrent da smarten :roll:

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-VqMh8ni9

Interesser: - PC

- Counter-Strike

- Fotball

- Snowboard

- Jenter og feste <3 :D

 

Neiii, man får ikke muskler i armene av å trene fotball eller stå på snowboard, ZiroN :) ZINDE

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...