Gå til innhold

Hva synes du er bra/dårlig med CS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Vet ikke om NOEN "kule" folk spiller CS,  det er ett nerde-spill som fremkaller sosialangst og

deprisjon og fedme på mangen.(det er rett og slett usunnt fysisk og psykisk)

Enten dere vil det eller ikkje, slik er det! :thumbup: men at dere liker det

er smaksak, og videre vil jeg definere det som DÅRLIG smak siden det

går ut over helsen!

Får du så jævlig mye mer fysisk aktivetet av å spille noe annet?

 

Jeg er kul, btw. Skikkelig keeg kar, bare spør sosohal.

Endret av XoRc
Lenke til kommentar
Vet ikke om NOEN "kule" folk spiller CS,  det er ett nerde-spill som fremkaller sosialangst og

deprisjon og fedme på mangen.(det er rett og slett usunnt fysisk og psykisk)

Enten dere vil det eller ikkje, slik er det! :thumbup: men at dere liker det

er smaksak, og videre vil jeg definere det som DÅRLIG smak siden det

går ut over helsen!

Får du så jævlig mye mer fysisk aktivetet av å spille noe annet?

Nei, men man greier å kontrollere det, for CS blir man gjør man avhengig, dette og enten du vil det eller ikkje :roll:

 

Når du sier du er kul mener jeg ærligtalt at du lyver :cry:

Endret av erlend_halvorsen
Lenke til kommentar
Vet ikke om NOEN "kule" folk spiller CS,  det er ett nerde-spill som fremkaller sosialangst og

deprisjon og fedme på mangen.(det er rett og slett usunnt fysisk og psykisk)

Enten dere vil det eller ikkje, slik er det! :thumbup: men at dere liker det

er smaksak, og videre vil jeg definere det som DÅRLIG smak siden det

går ut over helsen!

Oi, se her ja, går ut i fra at du selsagt kan vise frem en link eller noe som underbygger påstanden din, morro å se om du kan hoste opp noe annet enn tull og fjas.

 

For det finnes vel ingen sunne CS "nerder"? eller gjør det kanskje det alikevel?

Hvis du stikker huet ut av rommet ditt en gang i blandt så finner du ut at mange cs folk faktisk er veldig sunne og er i veldig god form.

 

Ser at dere går tom for dårlige "argumenter" så nå må man generalisere og gjerne definere alle som spiller cs som "nerder" "usunne" "asosiale" og "fete" mennesker.

 

Jaja, venter i spenning på neste skyts.

Endret av Hawk-Eye
Lenke til kommentar
Vet ikke om NOEN "kule" folk spiller CS, det er ett nerde-spill som fremkaller sosialangst og

deprisjon og fedme på mangen

Jeg er dødslite geek og er skikkelig hyggelig.

Jeg er ikke feit, trener muskler + fotball

Jeg er en gladgutt med masse deilige damer, dvs er uten deprisjon.

Jeg er også kul, har hatt afro for 1 år siden, hadde selvtillit til det, så jeg er K U L :p

haha, men uansett ... slutt diskusjonen før noen blir skikkelig sure, noen liker CS andre ikke, CS er og blir CS, men det er sant, i verden er det 2 ting ang. gaming

CS og alle andre spill ... :p

Lenke til kommentar
Vet ikke om NOEN "kule" folk spiller CS,  det er ett nerde-spill som fremkaller sosialangst og

deprisjon og fedme på mangen.(det er rett og slett usunnt fysisk og psykisk)

Enten dere vil det eller ikkje, slik er det! :thumbup: men at dere liker det

er smaksak, og videre vil jeg definere det som DÅRLIG smak siden det

går ut over helsen!

Oi, se her ja, går ut i fra at du selsagt kan vise frem en link eller noe som underbygger påstanden din, morro å se om du kan hoste opp noe annet enn tull og fjas.

 

For det finnes vel ingen sunne CS "nerder"? eller gjør det kanskje det alikevel?

Hvis du stikker huet ut av rommet ditt en gang i blandt så finner du ut at mange cs folk faktisk er veldig sunne og er i veldig god form.

 

Ser at dere går tom for dårlige "argumenter" så nå må man generalisere og gjerne definere alle som spiller cs som "nerder" "usunne" "asosiale" og "fete" mennesker.

 

Jaja, venter i spenning på neste skyts.

Jeg vet dette pga. at jeg kjenner folk som spiller CS :D

Men jeg forlanger ikkje at dere skal inrømme det, jeg vet dere

er redde for å miste ansikt ;)

Lenke til kommentar
vel, hawkeye, jeg venter ENDA på svar fra deg om hva jeg ikke skjønner som du har sagt... Men tydelig at det ikke er noe å skjønne...

For dere som leste det siste innlegget mitt, så var det faktisk et av poengene at man gjør de samme tingene ofte. Er jo ikke gøy å lære nye baner hele tiden? Eller?

Sikker på at de fleste synes det er gøyere med baner og våpen man kan nogenlunde ut og inn som man faktisk kan hondtere på en bra måte og utnytte til sin fordel.

 

 

 

Slik jeg skjønte det mente du at det er negativt å spille på de samme banene ofte med de samme våpnene.

 

Jeg, med flere (da selvsagt ikke kun cs spillere eller fps spillere) liker derimot følelsen av at man blir bedre og bedre til det man gjør desto mer mar spiller det (det betyr selvsagt ikke at man må spille det sju timer om dagen).

 

 

Så, hvilke spill spiller du?

Lenke til kommentar
Jeg vet dette pga. at jeg kjenner folk som spiller CS :D

Men jeg forlanger ikkje at dere skal inrømme det, jeg vet dere

er redde for å miste ansikt ;)

Ja, for folka DU kjenner representerer selvsagt alle andre som spiller CS. :roll:

 

Miste ansikt faktisk, spiller ikke spillet engang, men dere kommer jo med så latterlige argumenter at det nesten er flaut å lese. Er det noen som mister ansikt i denne tråden er det nok heller du.

 

Mer fordomsfull og generaliserende person enn deg skal man lete en stund etter virker det som. :thumbdown:

 

 

EDIT: Lurer på hvilke spill du liker også

Endret av Hawk-Eye
Lenke til kommentar
Vet ikke om NOEN "kule" folk spiller CS, det er ett nerde-spill som fremkaller sosialangst og

deprisjon og fedme på mangen.(det er rett og slett usunnt fysisk og psykisk)

Enten dere vil det eller ikkje, slik er det! :thumbup: men at dere liker det

er smaksak, og videre vil jeg definere det som DÅRLIG smak siden det

går ut over helsen!

Tror nok ikke dette er tomme påstander, og dette har skjedd med flere jeg kjenner til, som har fått sosial fobi av dataspill som cs og warcraft 3. Selfølgelig skjer ikke dette med alle, det varierer på folk, men jeg tror at for mange kan online-spill være ødeleggende for kropp og sjel.

 

Men selvsagt gjelder ikke dette bare cs, selv om det er her jeg har sett de veste tilfellene.

Lenke til kommentar
Diskutere med idioter kan jeg gjøre på IRC når ZiroN er i nærheten, men takk for muligheten du gir meg her også.

Morsom er du, det skal du ha :) Men er sant som han sier med usunne cs nerder, så et bilde av deg for en liten stund sida og makan til pølse skal du lete lenge etter, kom deg ut og trim av deg valpefettet gutt, så kansje det blir kvinfolk på deg og til slutt... Stå på! :thumbup:

Endret av ZiroN
Lenke til kommentar
Diskutere med idioter kan jeg gjøre på IRC når ZiroN er i nærheten, men takk for muligheten du gir meg her også.

Morsom er du, det skal du ha :) Men er sant som han sier med usunne cs nerder, så et bilde av deg for en liten stund sida og makan til pølse skal du lete lenge etter, kom deg ut og trim av deg valpefettet gutt, så kansje det blir kvinfolk på deg og til slutt... Stå på! :thumbup:

Hahaha :D

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...