Gå til innhold

Hva synes du er bra/dårlig med CS?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
' date='28/06/2005 : 01:38']
CS blir ofte unskylldt med at det har bra gameplay, det er tåpelige arugumenter.

Folk bør begynne at CS ikkje er noe lenger :no: Det er bare vill massemord, ikkje noe taktikk...Kjedelig og firkantet..

Ikke taktikk? Har du spilt clan kamper?! Eller PCW?

tviler på det du.

Lenke til kommentar
CS (1.6 først og fremst) er enten spillt av 14 åringer, OG DET ER ET FAKTA. Eller folk som ikke spiller noe annet og liker "hjernedøde" repeterende spill.

Hjernedøde?

Det går 20x mer gjennom hodet mitt når jeg spiller CS enn f.eks UT/Q/HL.

Når jeg spiller de spillene så kobler jeg helt ut hjernen og bare spiller på refleks, noe som kan være kjekt, men blir ensformig i lengden. I CS derimot er det masse, masse faktorer som bestemmer utfallet av spillingen min og spillet krever fullstendig konsentrasjon dersom du skal spille ditt beste.

 

Bare hvordan du skal skyte med de to hovedvåpene kunne de fleste sikkert skrevet flere sider om og likevel hadde ikke skrapet toppen av all erfaringen som ligger bak skytingen.

 

At spillet er repeterende er nok en av de tingene som gjør det så bra. Dersom event X skjer en runde så spill igjen til du er god nok til at utfallet blir Y.

 

URL <- Jeg hater deg ;)

Endret av JohndoeMAKT
Lenke til kommentar

Det jeg liker med CS er at det er et spill jeg bare kan hoppe rett inn i, om jeg kjeder meg en liten halvtime. Jeg syns det er ufattlig gøy å spille med venner på samme server, spessielt om en er på minilan og driver og spiller litt public.

Det jeg syns er unikt med CS er fysikken, i forhold til andre FPS spill, så er det noe eget ved cs, og samme gjelder aim'n, er vansklig og bli god, og man har mange våpen og spillestiler en kan bruke, derfor liker jeg det mye bedre en Quake og Unreal f.eks :)

Lenke til kommentar

ja, aimen i cs er helt fantastisk, han kan faktisk sikte og treffe hs med ak på 100 meter når han holder aken under armen...

Eneste som er fun med cs er laming (venter på flaming).

Og fysikken da, du kan stå oppå en kar og hoppe ubemerket og du kan hoppe gjennom vegger, skyte gjennom vegger og våpnene synes gjennom vegger...

Lenke til kommentar
ja, aimen i cs er helt fantastisk, han kan faktisk sikte og treffe hs med ak på 100 meter når han holder aken under armen...

Eneste som er fun med cs er laming (venter på flaming).

Og fysikken da, du kan stå oppå en kar og hoppe ubemerket og du kan hoppe gjennom vegger, skyte gjennom vegger og våpnene synes gjennom vegger...

Nettopp, cs er en av de dårligste spillene/modene som er utgitt, er så mangge bug at det er tragisk :nei:

 

Hva som kjenetegner en god cs-spiller? En som kan å utnytte alle bug'ene...

Lenke til kommentar

Selve fysikken i CS er jo tragisk. Beklager til alle fans (megselv inkl.) men det er ett UTROLIG dårlig argument.

Det som @JohndoeMAKT sier er utrolig sant, du kan være så dum du bare vil og eie no sykt i Quake, HL osv, men i CS må man tenke. Man må være veldig forberedt på ting og tang, spesielt om man spiller klan kamper (som spillet er beregnet på =P). Man må ha taktikker, samspill, og alle bør ha en viss form for "aim". Altså kunne treffe motstanderne i hodet.

Det som også gjør CS unikt er at det har samlet gaming-verdenen veldig, det er liksom de som spiller CS, og de som ikke spiller CS =)

 

CS er utrolig simpelt, og det gjør det så bra. CSS suger fordi det er så mye tull, hva skal du med en BIL der som ikke gjør noen taktisk forskjell? Hvorfor ligger det masse piss på bakken?

 

i CS er det det som trengs, ikke mer, ikke mindre. Ved hjelp av det lille som er har spillere utviklet taktikker igjennom mange år, 6 år etter første CS versjon er det fortsatt nye taktikker som dukker opp. HVILKE SPILL HAR GJORT DET DA?!

 

CS er og blir den ukronede kongen av seriøst konkurransespill

 

gl med diskusjon btw, 90% her er usaklig piss, =)

Lenke til kommentar
ja, aimen i cs er helt fantastisk, han kan faktisk sikte og treffe hs med ak på 100 meter når han holder aken under armen...

Eneste som er fun med cs er laming (venter på flaming).

Og fysikken da, du kan stå oppå en kar og hoppe ubemerket og du kan hoppe gjennom vegger, skyte gjennom vegger og våpnene synes gjennom vegger...

Nettopp, cs er en av de dårligste spillene/modene som er utgitt, er så mangge bug at det er tragisk :nei:

 

Hva som kjenetegner en god cs-spiller? En som kan å utnytte alle bug'ene...

Og en som har god innlevelse i spillet..

 

Og, det og skyte igjennom vegger.. hadde ikke DU gjort det hadde det stått en terrorist innenfor en dør og plantet C4?

 

Uansett, det går i real-life og skyte igjennom vegger, bare begrenset hvor tykke og hvor kraftig våpen da.. ;)

 

Og ja, husk at CS er ett GAMMELT spill.. det er oppgradert ifra den gamle gamle HalfLife 1 grafikkmotoren, for de av dere som ikke visste det.. (sikter til de som flamer CS)

Lenke til kommentar
Selve fysikken i CS er jo tragisk. Beklager til alle fans (megselv inkl.) men det er ett UTROLIG dårlig argument.

Det som @JohndoeMAKT sier er utrolig sant, du kan være så dum du bare vil og eie no sykt i Quake, HL osv, men i CS må man tenke. Man må være veldig forberedt på ting og tang, spesielt om man spiller klan kamper (som spillet er beregnet på =P). Man må ha taktikker, samspill, og alle bør ha en viss form for "aim". Altså kunne treffe motstanderne i hodet.

Det som også gjør CS unikt er at det har samlet gaming-verdenen veldig, det er liksom de som spiller CS, og de som ikke spiller CS =)

 

CS er utrolig simpelt, og det gjør det så bra. CSS suger fordi det er så mye tull, hva skal du med en BIL der som ikke gjør noen taktisk forskjell? Hvorfor ligger det masse piss på bakken?

 

i CS er det det som trengs, ikke mer, ikke mindre. Ved hjelp av det lille som er har spillere utviklet taktikker igjennom mange år, 6 år etter første CS versjon er det fortsatt nye taktikker som dukker opp. HVILKE SPILL HAR GJORT DET DA?!

 

CS er og blir den ukronede kongen av seriøst konkurransespill

 

gl med diskusjon btw, 90% her er usaklig piss, =)

Bra sagt. :)

Lenke til kommentar
Hva som kjenetegner en god cs-spiller? En som kan å utnytte alle bug'ene...

En god cs-spiller har en klan, en klan spiller pcw'er, deltar i compoer og turneringer, og i de så er det ikke lov å utnytte bugs.

Seriøst, skaff dere klan og spill noen pcw'er før dere kommer med så usaklige og dårlige argumenter.

Lenke til kommentar

Jeg synes det er litt rart jeg, dette fenomenet med CS. Kan ingen komme meg skikkelig argumentasjon om hvorfor det er så bra? Hva gjør det avhegighetsskapende? Hva er det med CS som trollbinder så mange spillere over hele verden? Man løper rundt på et område på lag. Poenget med spillet er å eliminere motstanderene, gjerne med headshot. Skjønner ikke hva som er så morsomt med det. Er det jeg som er merkelig?

Lenke til kommentar
Jeg synes det er litt rart jeg, dette fenomenet med CS. Kan ingen komme meg skikkelig argumentasjon om hvorfor det er så bra? Hva gjør det avhegighetsskapende? Hva er det med CS som trollbinder så mange spillere over hele verden? Man løper rundt på et område på lag. Poenget med spillet er å eliminere motstanderene, gjerne med headshot. Skjønner ikke hva som er så morsomt med det. Er det jeg som er merkelig?

og så lage jalla filmer med dårlige effekter og fjortiss musikk av de "gode"... :wee:

Lenke til kommentar
Ja det var godt sagt..

 

Og enda ett argument til de som klager på CS, når de legger 35 000 kroner i en premiepott, som førstepremien i en CS kamp, da er det utrolig hvis det skulle være så jævelig simpelt, at ikke alle og enhver deltok der?

 

Sorry men, get a grip.. :)

Grunnen til at det er så store premiepotter er jo fordi "alle" spiller cs, for hvem har ikke spilt cs på et eller annet lan?

 

Jeg er enig at det er taktikker som er med i kamper på store lan...

Men hvis det er pga taktikken dere spiller det... Hvorfor spiller dere ikke Rainbow Six eller AA? Begge er meget gode gjennomførte spill, og har en nydelig grafik i forhold til cs... (Vet nesten på forhold at jeg kommer til å få 5-6 whine meldinger tilbake... AA er ikke som CS, Rainbow Six er jo ikke like bra taktik,osv...)

Lenke til kommentar

cs er et kjempe arti spill man speller med kompiser og ukjente

 

har spilt det naa i 1,5 Ar og spiller det enda..

det som er saa bra med det er at for aa bli god i det trenger

man ikke den dyreste musa og den dyreste musematta,

men reflekser og taktikk.

 

spiller man paa public servere er det klart at man blir lei, jeg spiller sjeldent public for det er bare kjedelig i lengda

 

men aa spille klanmatch/pcw med 4 andre kamerater rox :D

spille cs paa LAN er enda artigere, skyte hs paa kompisen ved siden av deg, spille med 0-10 i ping, ta showoff med skillsa dine osv

 

det som er bra er at det er nybegynner vennelig ogsA, begynner du samtidig som en kompis er det enda bedre. det finnes "newbie servere" aa trene seg paa om man har nettopp kjopt seg spillet. og har man ikke nett gaar det faktisk og spille mot boter.

 

men det er mange folk som misliker cs fordi de spiller det public i 20 minutter og ser at mappene er smaa, noe som faktisk er sant.

 

og er du en utaalmodig jaevel som ikke klarer aa se paa resten av runda de stakkarslige (maksimum) 3 minuttene saa finnes det ogsaa deathmatch servere, der du spawner med en gang etter du har daua.

 

bottom line : jeg liker cs, men hver sin smak

Lenke til kommentar

CS er ufattelig kjedelig og ensformig spill. Hvis du er nødt til å spille i flere år og bli pro-gamer for å synes at et spill er gøy, så er det noe veldig galt med spillet.

 

Det finnes nok andre spill som har akkurat de samme taktiske elementene som CS og mer til. Blir bare litt irritert over at folk ikke greier å legge CS på hylla og spille et spill med litt mer variert gameplay og med litt mer dybde. De finnes vettu.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...