Gå til innhold

Hva synes du er bra/dårlig med CS?


Anbefalte innlegg

Hvorfor synes du att CS er så bra?

Min mening er att spillet er for lite og ensformig til att det kan spilles, mens andre knapt gjør noe annet. Spillet er unskyldt om man driver med store kamper med premier og lingnende, men det gir ikke svar på spørsmålet mitt: Hvorfor har du valgt å spille dette framfor alle andre online spill, hva er det som gjør dette spillet unikt?

Endret av Godspeed@
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

I fare for å bli hatet av 30 - 50 % av forumet må jeg si meg ganske enig i det du sier. CS går jo bare ut på at du skal løpe til fienden sitt hovedkvarter skyte så mange du kan før runden er omme. om du er Counter-terrorist kan du riktig nok redde gisler og da, men fryktelig kjedelig for det om.

Lenke til kommentar

hmm.. cs er ganske fett for at man kan bli bedre i det og det går ann å treffe feete headshots og slik..

 

spiller ikke cs nå for tiden.. men på lan og slikt er det morsomt å drepe kammeraten og slikt :) og man kan jo vinne premier og slikt vist man er god..

 

er enig i at det er litt ensformig.. men er battlefield så mye mere "formig" da?

kansje litt mere å gjøre. men ma skal fortsatt drepe de andre og slikt..

 

oki da.. battlefield var ett jævli dårlig exempel siden det er kjøretøy og slikt ;)

 

:hmm: vet ikke flere grunner for at cs er kult.. er lei det nå da.. det ble for ensformig å sitte hjemme å spille mot fremmede! spiller bf2 demoen og bf2 full er på tur :D

 

hilsen en stoor battlefield fan og litt cs fan :)

 

hehe :cool:

Lenke til kommentar
CS er ensformig, man løper rundt på et område og skyter terrorister. Spillet er fra 2000, er en modifisert versjon av Half-Life (1998) som igjen er basert på motoren fra Quake II (1997). Jeg forstår ikke hvorfor dette spillet fortsatt er populært...

du har jo source da.. ganske fett det også.. men skal man spille seriøst og ikke for morroskyld så må 1.6 til :)

Lenke til kommentar
cs er kult fordi man blir glad av det, jeg og klanen vant akkurat en pcw så nå er jeg glad.  :yes:

 

men sånn egentlig så er vel dette ganske dumt å diskutere, ettersom alle har forskjellig smak og liker forskjellige ting..

Spillet er vel unskyldt hvis man er med i konkuranser, men uensett så er spillet altfor ensformig til å spille mye.

I verste tillfelle så spiller du i 1min, dauer kikker på de andre mens de gjør seg ferdig, spiller 1min til dauer...

 

Er du skikkelig heldig får du spille i 6min, vinner, så 6minutter til... :roll:

 

Edit:Hvis det er så som du sier om smak og behag(det er det) så ville det ikke vært noen tråder her... :!:

Endret av Godspeed@
Lenke til kommentar

Er no kjekt å spele cs over internett. Spesielt visst man er med i ein klan sant og kan spele pcw. Men det er jo ikkje bere og drepe kverandre. Som terror planter man bombe og vokter gissel, som ct defuse bombe og redde gissel. Og når man er med i ein klan må man og ha taktikk for å greie å vinne. Cs er dessuten sosialt. Det finst vel ikkje Lan der det ikkje vert spelt cs? Og spele cs med gode venner er noke av det beste på lan:D

Lenke til kommentar
Er no kjekt å spele cs over internett. Spesielt visst man er med i ein klan sant og kan spele pcw. Men det er jo ikkje bere og drepe kverandre. Som terror planter man bombe og vokter gissel, som ct defuse bombe og redde gissel. Og når man er med i ein klan må man og ha taktikk for å greie å vinne. Cs er dessuten sosialt. Det finst vel ikkje Lan der det ikkje vert spelt cs? Og spele cs med gode venner er noke av det beste på lan:D

...sant nok, men som sagt mange ganger: altfor ensformig. Hvorfor er det gøy å spille i maks 7min chatte litt, for å så spille i hele 7 min til? Det går litt for fort, omtrent som Max Payne på Speed, ingen taktikk. I Ghost Recon 2 har man for eksempel våpen utrustet med kamera og liten skjerm på hjelmen. Med dett kan du uten å risikere livet kikke rundt ett hjørne. Man kan heller ikke gjemme seg i eventuelle busker e.l.

Lenke til kommentar
Er no kjekt å spele cs over internett. Spesielt visst man er med i ein klan sant og kan spele pcw. Men det er jo ikkje bere og drepe kverandre. Som terror planter man bombe og vokter gissel, som ct defuse bombe og redde gissel. Og når man er med i ein klan må man og ha taktikk for å greie å vinne. Cs er dessuten sosialt. Det finst vel ikkje Lan der det ikkje vert spelt cs? Og spele cs med gode venner er noke av det beste på lan:D

...sant nok, men som sagt mange ganger: altfor ensformig. Hvorfor er det gøy å spille i maks 7min chatte litt, for å så spille i hele 7 min til? Det går litt for fort, omtrent som Max Payne på Speed, ingen taktikk. I Ghost Recon 2 har man for eksempel våpen utrustet med kamera og liten skjerm på hjelmen. Med dett kan du uten å risikere livet kikke rundt ett hjørne. Man kan heller ikke gjemme seg i eventuelle busker e.l.

kremt kremt :ermm:

 

fun baner :D finnes ikke noe mere ensformig.. men det jeg skulle frem til er at der får man spille ganske mye.. ettersom ett av lagene dør ganske så kjapt ;)

Lenke til kommentar

En kamerat av meg kjøpte nylig HL2 til fullpris for resten av pengene han hadde (lenge til han skulle få noe mere), så at han spillte det i noen minutter før han begynnte å syte etter CS og la det inn, jeg dro umiddelbart og har ikke sett fyren på over 1 uke :roll: Tragisk fyr, men han får bare sitte med det til han blir lei.

 

Det finnes jo så utrolig mye annet som er bedre enn CS, det burde jo vært lagt en stor mosegrodd gravstein over det for lenge siden.

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...