Gå til innhold

Er det mulig ??

Anbefalte innlegg

Hallais !!

Jeg var på Bonus i dag og kjøpte et GeForce3 kort til 3000kr!!! :sad: I det jeg kom hjem kom min far hjem fra Tyskland og hadde med seg GeForce4 TI4600. Er det mulig å få pengene tilbake på GeForce3 kortet ??

Blir kjempeglad for info her :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Quote:

Den 2002-07-25 09:26, LeD skrev:

Du har ikke noe krav på å få pengene tilbake. Men det kan jo hende at folkene i butikken er hyggelige.

De burde ihvertfall la deg få bytte i et annet produkt fra butikken, evt. tilgodelapp.

LeD

Jo du har krav på å kunne få hevet kjøpet eller få byttet i noe annet. Dette er en angrefrist lov. Nå veit jeg heller ikke hvor gammel du er, men det sånn at hvis du er under (16 år mener jeg) så har du full rertur rett. Dette er lover les om det i forbrukerlover under kjøpslover.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-25 09:39, MaDDoG skrev:

Quote:

Du har ikke noe krav på å få pengene tilbake. Men det kan jo hende at folkene i butikken er hyggelige.

De burde ihvertfall la deg få bytte i et annet produkt fra butikken, evt. tilgodelapp.

LeD

Jo du har krav på å kunne få hevet kjøpet eller få byttet i noe annet. Dette er en angrefrist lov. Nå veit jeg heller ikke hvor gammel du er, men det sånn at hvis du er under (16 år mener jeg) så har du full rertur rett. Dette er lover les om det i forbrukerlover under kjøpslover.

Jeg syns ikke at det er riktig at du kan komme å si så mye tullprat når du ikke har peiling på hva du prater om!! For det første, når man handler i butikk, og oppsøker butikken selv har man INGEN krav på pengene tilbake, eller bytte rett egentlig. Noen butikker operer med tilgode lapp hvis varen er forseglet. Noen butikker som elkjip og clas olson operer med åpent kjøp i 30 dager eller noe. Ingen steder i loven står det om åpent kjøp i butikker.

Men som sagt tidligere av andre her, er butikk ansatte / eierne snille kan du få pengene tilbake. Jeg er sikker på at det er det du vil, og ikke noe usselt tilgode lapp.

Lenke til kommentar

Quote:

Den 2002-07-25 09:39, MaDDoG skrev:

Quote:

LeD

Jeg syns ikke at det er riktig at du kan komme å si så mye tullprat når du ikke har peiling på hva du prater om!! For det første, når man handler i butikk, og oppsøker butikken selv har man INGEN krav på pengene tilbake, eller bytte rett egentlig. Noen butikker operer med tilgode lapp hvis varen er forseglet. Noen butikker som elkjip og clas olson operer med åpent kjøp i 30 dager eller noe. Ingen steder i loven står det om åpent kjøp i butikker.

Men som sagt tidligere av andre her, er butikk ansatte / eierne snille kan du få pengene tilbake. Jeg er sikker på at det er det du vil, og ikke noe usselt tilgode lapp.

PS: Åpent kjøp gjelder kun gjennom postordre og internett

Sist men ikke minst, jeg syns du har teit overskrift, bruk ordentlig overskrift som beskriver problemet.

[ Denne Melding var redigert av: CaSh på 2002-07-25 10:41 ]

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...