Twofish Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hallo Hvor stor prosessor kan jeg bruke uten å sette en vifte på den? Jeg vet at IBM selger pc'er med en P4 2,8 GHz uten vifte på prosessoren Jeg har en dual P3 800 MHz uten vifter. Jeg er ute etter den prosessoren som utvikler minst varme med mest mulig Hertz Jeg regner med at AMD er ute av bildet da. Er det noen som vet noe om dette? Lenke til kommentar
Mammuten Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 hm.. jeg har AMD Barton, og den er ikke varm av seg Lenke til kommentar
ManagHead Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Da er nok AMD64 "Venice" eller Pentium-M "Dothan" gode valg! Lenke til kommentar
xD^^ Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 (endret) Det heter "Passiv kjøling av Cpu." Endret 29. juni 2005 av [KingNorthGarden] Lenke til kommentar
Erik J. Nilsen Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 En mobile prosessor er nok beste valget da ja. Jeg ser derimot ikke helt poenget med en passiv kjøler når man må ha god luftgjennomstrømning i kabinettet for at de skal fungere tilfredstillende. Lenke til kommentar
Sink Skrevet 29. juni 2005 Del Skrevet 29. juni 2005 en P-m Dothan er nok det beste valget tror jeg Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå