Xantix Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg har tenkt å bruke maks 4000 - 4500 kr for en 19 " men helst en 20" da jeg først og fremst ønsker å bruke den til tv (tv-kort), divx, litt spilling en gang i blant og ellers en god del programmering. Har aldri hatt en widescreen og synes dette er litt uvant men det er vel en vanesak. Har aldri likt widescreen tv'en noe særlig men heller ikke hatt en slik at jeg kunne venne meg til den. Uansett så er dette en veldig stor og flott skjerm til en god pris (4500kr) som har fått bra kritikk. Noe bedre kjøp til under 4500kr? Eller får jeg mere for pengene ved å gå for en annen 19" til ca 4500kr? Skulle gjerne hatt en flat til pc nr 2 og her kunne jeg tenke meg en rimelig men god 19" til 2 - 3000 kr eller evt. en 17" til samme pris dersom det helt klart er bedre kjøp. pc nr 2 er først og fremst internett, divx og evt nettverkspilling med pc nr 1 når gutta samles. Xantix. Lenke til kommentar
Shoo Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Kanskje denne tråden er til NOE hjelp? Mulig at jeg har misforstått posten din, selv om den er nokså tydelig. Beklager for det. Heh. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå