Gå til innhold

Er det mulig ??

Anbefalte innlegg

Hallais !!

Jeg var på Bonus i dag og kjøpte et GeForce3 kort til 3000kr!!! :sad: I det jeg kom hjem kom min far hjem fra Tyskland og hadde med seg GeForce4 TI4600. Er det mulig å få pengene tilbake på GeForce3 kortet ??

Blir kjempeglad for info her :smile:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Angrefristloven gjelder ikke ved salg fra fast utsalgsted hvor kjøper på eget initiativ har oppsøkt selger.

Men jeg ville tro at dersom han forklarer situasjonen så skulle det vel ikke være noe i veien for å få byttet. I motsatt fall er det dårlig kundeservice, men sånn er det.

Lenke til kommentar

Quote:

[DA]Amethyst skrev (2002-07-25 02:30):

Hallais !!

Jeg var på Bonus i dag og kjøpte et GeForce3 kort til 3000kr!!! :sad: I det jeg kom hjem kom min far hjem fra Tyskland og hadde med seg GeForce4 TI4600. Er det mulig å få pengene tilbake på GeForce3 kortet ??

jæla kjipt..... jeg sjekker alltid overalt minst i en måned før jeg kjøper noe nytt, men det er jo litt seint for deg nå da!

Lenke til kommentar

Quote:

Killer_DT skrev (2002-07-25 08:50):

Quote:

[DA]Amethyst skrev (2002-07-25 02:30):

Hallais !!

jæla kjipt..... jeg sjekker alltid overalt minst i en måned før jeg kjøper noe nytt, men det er jo litt seint for deg nå da!

Var en stive pris på det kortet, Får gf4 ti 4600 til ca 3600kr idag
Lenke til kommentar

synd det der, hvis du ikke får byttet det tilbake da :smile:

Men se litt positivt på det, nå har du et bra gerforce3 kort som du kan selge, sette en annen maskin osv.fra idag av sjekker du alltid prisene på flere steder før du kjøper stash :grin:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...