xerxes Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Jeg skjønner ikke hvordan man endrer duplex på nettverkstilgangen. Jeg vil gjerne vite hvordan man endrer duplex på XP. Jeg har prøvd å gå inn på egenskaper til men jeg finner ikke noe... hjelp Lenke til kommentar
Borf Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 for å endre mellom half/ful duplex, så går du inn på netverksopkoblingen og høgreklikker på "Local Area Connection" og properties. og så velger trykker du på Configer av korte, så advanse. der skal det gå ann å endre mediatype, connection type, endre seg litt frå kort til kort kva det heiter, der skifter du frå 10mbits og 100mbtis. vanlegvis så står det på auto, og då er det som regel på dei raskeste instilingen, viss du har ein 100mbits switch så blir det automatisk 100mbits ful-duplex Lenke til kommentar
Photons Skrevet 25. juli 2002 Del Skrevet 25. juli 2002 Å la nettverkskortet stå innstilt til å finne duplex automatisk, kan være dumt. Spesielt i litt større nett, så kan bitraten droppe fra 100 til 1 mbit som en jojo! Best å sette fast duplex! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå