data-smurf Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei jeg tenker på og kjøpe meg en ny psu. men jeg er ikke sikker på hvordan spenningen er og om alle kablene er sleevet som det ser ut til på bildet . http://www.microplex.no/rubweb/varer.asp?ARTNR=BZ500W812BB . Så om noen vet om en test eller vet hvordan denne Psuen er så vil jeg gjerne vite hvordan spenningene er og om alle kablene er sleevet... håper dere har svar på dette.. Lenke til kommentar
galskab Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) hva er sleevet Endret 26. juni 2005 av Vegiboy Lenke til kommentar
Complexity Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) har denne og det er val da lillebroren til den du skal kjøpe.. på den er det grønne kabelstrømper på alle kablene (vist det er det som kalles sleevet?) og den er ganske så stabil.. btw: la med link i tillfelle du ikke finner den vill tro at alle kablene har kabelstrømper på den ja.. edit. sorry for stort bilde.. bare å fjærne det vist det er for stort.. Endret 26. juni 2005 av complexity Lenke til kommentar
Sinnapels Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ja, alle er sleeva! Har sånn sjøl! Lenke til kommentar
data-smurf Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 kult, så det er kabelstrømpe på alle(sleevet), og den gir sånn passe v ? ikke så stort avvik? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå