Gå til innhold

Slakt på enkel webside (1 times arbeid...)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Deprimerende fargebruk, alt er bare blast og/eller gjennomsiktig. Prøv å få inn flere og sterke farger.

Hvorfor er menyen litt høyrestilt? - Hoveren var ikke pen, fargen må i alle fall endres.

Vel, det blir slakt når du kun har investert en times tid ;)

Lenke til kommentar
Svarer på Slakt på enkel webside (1 times arbeid...)

Vennligst ikke start en egent tråd med mindre du er fornøyd og er mottakelig for finpussing og konstruktiv kritikk. Om du bare lurer på om du seiler riktig kurs, spør heller på Webkafeén, så får du heller lage en kritikktråd fir siden når du selv føler du er ferdig.

Edit: Leste ikke hele første innlegg :blush:

Endret av AfroDude
Lenke til kommentar

Likte ikke fargene. Hvit bakgrunn passer absolutt ikke inn der, ha heller en monoton og lys blåfarge (elns). Selve blåfargen blir for meg litt for lilla, og rammen rundt er utrolig stygg. Stilig header! :D

Endret av @kd
Lenke til kommentar

Eg synest det er unyttig å legge ut sider som du sjølv seier du kun brukte ein time på. Kvifor gjer du det, igrunn?

Du klarar ikkje å lage noko finare der og då seier du, men har du faktisk prøvd? Ein time er uansett ikkje nok til å sette saman eit design heilt frå bunnen av.

Anstreng deg meir og prøv igjen, seier eg berre.

Lenke til kommentar
Eg synest det er unyttig å legge ut sider som du sjølv seier du kun brukte ein time på. Kvifor gjer du det, igrunn?

Du klarar ikkje å lage noko finare der og då seier du, men har du faktisk prøvd? Ein time er uansett ikkje nok til å sette saman eit design heilt frå bunnen av.

Anstreng deg meir og prøv igjen, seier eg berre.

Skulle til å skrive det samme, hva er vitsen med å søke kritikk på noe du vet at du ikke har prøvd skikkelig på?

Lenke til kommentar
Å herre...

Greit nok, han bør lære seg å skrive skikkelig HTML, men kanskje du skal gi stakkaren litt informasjon om hvorfor og hvordan han skal gjøre det?

Tja, er han interessert, finner han nok ut av det selv, eller spør.

Jeg mener... Det finnes jo tusener av tråder på dette forumet som omhandler akkurat det, i tillegg til tråden om oppslagsverk.

Lenke til kommentar
Å herre...

Greit nok, han bør lære seg å skrive skikkelig HTML, men kanskje du skal gi stakkaren litt informasjon om hvorfor og hvordan han skal gjøre det?

Tja, er han interessert, finner han nok ut av det selv, eller spør.

Jeg mener... Det finnes jo tusener av tråder på dette forumet som omhandler akkurat det, i tillegg til tråden om oppslagsverk.

Og det er et problem å legge til "Se stickytråden i denne kategorien for mer informasjon"? Håpløst unødvendig å skrive sånne korte innlegg uten noe mer informasjon. Mente at det ble tatt opp i kaféen eller en egen tråd for en tid tilbake, men det er mulig du har gått glipp av det.

:roll:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...