B4stian Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ja, slakt ønskes Finner jo ikke utav noe mere, alt bare går til f når det gjelder photoshop og sånt... Link Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Deprimerende fargebruk, alt er bare blast og/eller gjennomsiktig. Prøv å få inn flere og sterke farger. Hvorfor er menyen litt høyrestilt? - Hoveren var ikke pen, fargen må i alle fall endres. Vel, det blir slakt når du kun har investert en times tid Lenke til kommentar
Jakob K Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Svarer på Slakt på enkel webside (1 times arbeid...) Vennligst ikke start en egent tråd med mindre du er fornøyd og er mottakelig for finpussing og konstruktiv kritikk. Om du bare lurer på om du seiler riktig kurs, spør heller på Webkafeén, så får du heller lage en kritikktråd fir siden når du selv føler du er ferdig. Edit: Leste ikke hele første innlegg Endret 26. juni 2005 av AfroDude Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Likte ikke fargene. Hvit bakgrunn passer absolutt ikke inn der, ha heller en monoton og lys blåfarge (elns). Selve blåfargen blir for meg litt for lilla, og rammen rundt er utrolig stygg. Stilig header! Endret 26. juni 2005 av @kd Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Eg synest det er unyttig å legge ut sider som du sjølv seier du kun brukte ein time på. Kvifor gjer du det, igrunn? Du klarar ikkje å lage noko finare der og då seier du, men har du faktisk prøvd? Ein time er uansett ikkje nok til å sette saman eit design heilt frå bunnen av. Anstreng deg meir og prøv igjen, seier eg berre. Lenke til kommentar
ErlendRU Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Fargene var ikke bra! Minner meg av en eller anna grunn om noe slags grilldress-farger elns (hvis det er noe som heter det ) edit: innlegg 900 jo! Endret 27. juni 2005 av erlendru Lenke til kommentar
Equerm Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Eg synest det er unyttig å legge ut sider som du sjølv seier du kun brukte ein time på. Kvifor gjer du det, igrunn? Du klarar ikkje å lage noko finare der og då seier du, men har du faktisk prøvd? Ein time er uansett ikkje nok til å sette saman eit design heilt frå bunnen av. Anstreng deg meir og prøv igjen, seier eg berre. Skulle til å skrive det samme, hva er vitsen med å søke kritikk på noe du vet at du ikke har prøvd skikkelig på? Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 da prøver vi igjen... får alltid på følelsen at fargene blir rare :/ Lenke til kommentar
Dahl Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Skjærende oransje-farge, velg en mer monoton. Synes også fortsatt det ser dumt ut med hvit bakgrunn. Lenke til kommentar
ingveh Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Fremdeles ikke så behagelig å lese. Kan ha noe med den hvite bakgrunnen å gjøre.. Lenke til kommentar
Domodyret Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 får alltid på følelsen at fargene blir rare :/ Så be om kritikk på noe du lager der du IKKE føler de blir rare da, jeez. Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Du bør skrive skikkelig HTML. Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Du bør skrive skikkelig HTML. Å herre... Greit nok, han bør lære seg å skrive skikkelig HTML, men kanskje du skal gi stakkaren litt informasjon om hvorfor og hvordan han skal gjøre det? Lenke til kommentar
pgdx Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Å herre...Greit nok, han bør lære seg å skrive skikkelig HTML, men kanskje du skal gi stakkaren litt informasjon om hvorfor og hvordan han skal gjøre det? Tja, er han interessert, finner han nok ut av det selv, eller spør. Jeg mener... Det finnes jo tusener av tråder på dette forumet som omhandler akkurat det, i tillegg til tråden om oppslagsverk. Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Å herre...Greit nok, han bør lære seg å skrive skikkelig HTML, men kanskje du skal gi stakkaren litt informasjon om hvorfor og hvordan han skal gjøre det? Tja, er han interessert, finner han nok ut av det selv, eller spør. Jeg mener... Det finnes jo tusener av tråder på dette forumet som omhandler akkurat det, i tillegg til tråden om oppslagsverk. Og det er et problem å legge til "Se stickytråden i denne kategorien for mer informasjon"? Håpløst unødvendig å skrive sånne korte innlegg uten noe mer informasjon. Mente at det ble tatt opp i kaféen eller en egen tråd for en tid tilbake, men det er mulig du har gått glipp av det. Lenke til kommentar
PT Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Mente at det ble tatt opp i kaféen eller en egen tråd for en tid tilbake, men det er mulig du har gått glipp av det. Denne her du tenker på? «INFO: Websider til kritikk, - en liten pekepinn» Lenke til kommentar
Lokaltog Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Denne her du tenker på?«INFO: Websider til kritikk, - en liten pekepinn» Niks, det var noe som gikk på den meningsløse greia der folk sier "Lær HTML." og ikke noe mer. Tror enden delte ut advarsler på grunn av det, til og med. Anyhoo: Hva med bare å droppe de ikke-utfyllende innleggene som det lenger opp her fra nå av? Endret 27. juni 2005 av Lokaltog Lenke til kommentar
B4stian Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Vel, sålenge jeg vet at mine sider validerer HTML 4.01 og CSS er det vel ingen fare? (kun center som ikke validerer og det la jeg til kjapt bare for å se hvordan den ble midstilt...) --- Har noen tips til 2-3 farger som passer godt sammen? Endret 27. juni 2005 av datating Lenke til kommentar
Haraldson Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 datating: Å skrive korrekt HTML er så mye mer enn validert kode, noe kildekoden din er et godt eksempel på Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå