TSP Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Hei! Hver uke (eller hvertfall jevnlig) starter jo dere en poll på deres forside. Dere er jo en flott ting, men jeg ønsker en liten ting ekstra. Nemlig muligheten til å se gamle poller eller hvertfall få vite resultatet på de! Kanskje kan det komme til nytte for noen og mange vil sikkert se på det som en fin mulighet, som hvertfall ikke vil få mange fiender . En ide på hvordan dette kan løses kan være at det blir laget en underkategori til "Diskuter Artikler (Gamer.no)" Som kan kalles "Arkivet for avstemninger" (eller noe sånt). Her kan bare de som lager artiklene på gamer.no (moderatorer og administratorer for det meste) poste. De henter ut resultatet for pollen og skriver det i en tråd de lager for den avstemningen. Emnetittelen blir spørsmålet pollen hadde med uken den var fra i parentes. det kan også være en fin ting å legge ved et bilde eller linke til et bilde (IMG -tag) dere lagrer av pollen. Men siden bildelenker kan bli ødelagt kan det være lurt å poste resultatet i form av tekst også. Hvis det f.eks var en spessiell som fant på spørsmålet kan jo navnet eller brukernavnet fra forumet postes. Eksempel: Emnetittel: Hvilken level er du i World of Warcraft? (Uke 24) Innhold i innlegg: Denne ukens poll, i uke 24, var: Hvilken level er du i World of Warcraft? Resultatet ble: 50+ 22% 40+ 8% 30+ 8% 20+ 8% Spiller ikke WoW 55% Antall totale stemmer: 1028 Forfatteren av pollen var: #Navn eller kallenavn/brukernavn# [bilde] (Dette var bare et forslag) Kan jo også få en helt egen kategori. TSP Endret 26. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
Snorre Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 God ide synes nå jeg! Er jo heller ikke så vanskelig å gjennomføre. Dere kunne også laget en stikcey om forslag til nye polls. Da kunne vi brukere dele våre meninger om hva som burde bli neste poll. Lenke til kommentar
cheeplix Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 God ide synes nå jeg! Er jo heller ikke så vanskelig å gjennomføre. Dere kunne også laget en stikcey om forslag til nye polls. Da kunne vi brukere dele våre meninger om hva som burde bli neste poll. Ja, som denne? Rart hvordan gode ideer alltid er tatt. Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Det kommer en oversikt over tidligere avstemninger etterhvert. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 (endret) Kjempebra! Hvordan vil det forresten være laget/satt opp? Skal de for eksempel være som en del av forumet (som jeg foreslo), eller som en del av siden deres? Uantsett så kan det også være fint om dere legger en link under pollen til alle de andre. edit: @ Orresnei: Visste du ikke det om den stickyen altså? Fy deg! TSP Endret 27. juni 2005 av The Strategy-player Lenke til kommentar
TST Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Hvordan vil det forresten være laget/satt opp? Skal de for eksempel være som en del av forumet (som jeg foreslo), eller som en del av siden deres? En oversikt over tidligere redaksjonelle avstemninger skal ligge som en del av det redaksjonelle. En egen seksjon eller noe, og link til denne seksjonen vil blant annet finnes under den siste avstemningen. Utover det har vi ikke tenkt så mye på layout enda, men det blir nok bra. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 15. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 15. mai 2006 Jeg våger å bumpe denne nå, siden det ikke har skjedd noe med dette i løpet av de siste 10 månedene, kommer dette snart eller kommer det ikke? Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 27. mai 2006 Del Skrevet 27. mai 2006 Det kommer ikke med det aller første. Vi har mange ideer om ting vi vil gjøre framover, men dette er ikke blant det mest prioriterte, dessverre. Noterer meg uansett på ny ønsket. Lenke til kommentar
TSP Skrevet 27. mai 2006 Forfatter Del Skrevet 27. mai 2006 I det ene øyeblikket blir forslaget godt mottat og TST sier det kommer, 11 måneder senere kommer det plutselig ikke til å komme på lang lang tid... Men men, greit med svar hvertfall. Og hvor er det blitt av mulighet til å se forfatterens "profil", dette var også noe dere lovet oss etter overgangen til gamer.no, sammen med mye annet, men har det kommet? Dette er likevel en alle tiders side dere lager, men dere kan ikke forvente at dere kan beholde den statusen hvis dere lover ting som ikke kommer likevel. Lenke til kommentar
oerhört Skrevet 28. mai 2006 Del Skrevet 28. mai 2006 Naturligvis ikke. Det kan likevel være lurt å tenke på at siden vi ikke har programmerere som er fast ansatt, kan ting ta lenger tid enn vi skulle ønske. Profilsidene er for eksempel fortsatt noe vi veldig gjerne vil få til, men det avhenger av at undertegnede får nok ledig tid (studerer fulltid til daglig) til å se på det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå