Wooho Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Jeg har et bra skjermkort foreløpig i AGP format og kunne tenke meg å bytte senere til PCI-Express når ATI sitt flaggskip kommer og prisene jevner seg ut litt etter hvert. Hadde derfor tenkt å buste opp med en ny PC siden den jeg har nå henger ikke så godt med i svingene. Men skjermkortet mitt har jeg ikke tenkt å bytte ut med det samme. Så derfor har jeg satt opp et alternativ system jeg kunne tenke meg. Har dere eksperter noen synspunkter? Et hovedkort med både AGP og PCI-Express støtte Hovedkort koster kr 979,- på www.multicom.no CPU kr 3.490,- Minne 2.249,- System/OS Disk 1.490,- PSU 645,- Disk for spill/filmer 1.050,- DVD-Brenner 495,- Kabinett 1195,- Endret 26. juni 2005 av Wooho Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Vel, først av alt kan vi vel konstatere med at det lønner seg med en AMD64 CPU til en oppsett som skal brukes til spilling. 1. På grunn av ytelse sammenlignet med tilsvarende P4 prosessorer. 2. På grunn av ytelse/pris. Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Vel, først av alt kan vi vel konstatere med at det lønner seg med en AMD64 CPU til en oppsett som skal brukes til spilling.1. På grunn av ytelse sammenlignet med tilsvarende P4 prosessorer. 2. På grunn av ytelse/pris. Joda men finnes det hovedkort som har både AGP og PCI-Express som støttes av AMD? Kunne ikke finne dette. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå