Gå til innhold

Få vekk "håndtaket" rundt magen?


Anbefalte innlegg

det håndtaket du har. Tror jeg bare er noe du innbiller deg og er helt normalt. Legg deg opp en sunn livstil med sunnt kosthold tren noen dager i uken jogging og styrke så holder du deg flott i mange mange år! Vet dette svaret sikkert er irriterende, men ser du er 89mod og ser målene dine og konkluderer bare med det. Værste du kan gjøre er å begynne med hysteri! For hysteri går fort over og faller tungt tilbake. Og det er faktisk seriøst!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...
Har tatt litt sit-ups før jeg legger meg

Ikke gjør det, går utover søvnen din. Man bør ikke trene før 2-3 timer før man legger seg. Ville prøvd å ta de litt tidligere på dagen.

 

Aldri hopp over frokosten heller. Det er den som starter forbrenningen om morgenen.

Endret av jolleguten
Lenke til kommentar
Jogg/gå i over en time for å sette i gang spaltingen av fettlageret. Drikk gjerne kaffe tidlig om morgenen før du beveger på deg.

Mange tror at kaffe øker forbrenningen, men den øker også insulinproduksjonen noe som gjør det vanskeligere å forbrenne.

Kaffe gir høyere insulinnivåer? Det Wh1te sier her er faktisk noe alle burde få med seg..

Blir forbrenningen redusert ved lavt blodsukkernivå :ermm: ?

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-Axby2kEH
Har tatt litt sit-ups før jeg legger meg

Ikke gjør det, går utover søvnen din. Man bør ikke trene før 2-3 timer før man legger seg. Ville prøvd å ta de litt tidligere på dagen.

 

Aldri hopp over frokosten heller. Det er den som starter forbrenningen om morgenen.

Jo tidligere du trener, jo bedre. Trening (styrke/vekter spesielt) får opp forbrenningen din også når du ikke er i aktivitet i timer etterpå, men den går fort ned igjen når man sover... Jo flere timer du er våken etter trening jo større utbytte av økt forbrenning..

 

:thumbup:

 

Viktig også å ha god døgnrytme og å passe på å få i seg nok vann... Søvnmangel og dehydrering kan få kroppen til å ese ut også..

Lenke til kommentar

Ikke gjør det, går utover søvnen din. Man bør ikke trene før 2-3 timer før man legger seg. Ville prøvd å ta de litt tidligere på dagen.

stemmer dette? har tatt sit-ups før jeg legger meg lenge, nå og jeg synes jeg får sove bedre av det... :hmm: godt å legge seg når du er litt utamattet... jaja... kanskje det er forskjellig fra person til person..?

Lenke til kommentar

Mye bra råd her til alle egentlig.

 

Fra no av, har jeg kutte ned på brusen. Til frokost har jeg musli med melk, og kvelds har jeg samme greiene. Middag er det jeg får servert, er det fett på det, skjærer jeg vekk selfølgelig.

 

Skal i tilleg begynne på S.A.T.S. trenings senter. Trene vekter, løpe litt osv.

 

Har planer om å gjøre dette 3 dager i uken. Så får vi se hvordan det går.

Lenke til kommentar
  • 9 måneder senere...
Ned i vekt vil jeg igrunn ikke.

Veier 60 kg. og er 178..

Men har et pittelite håndtak rundt magen.

 

Så.. Jeg skal sette opp et skjema hvor jeg fører hvor mange kalorier hver matvare innholder?

Hvordan finner jeg ut hvor mange kalorier jeg skal ha i meg da?

 

Spør sikkert dumt, men dette er et fremmedord for meg! :ermm:

4412616[/snapback]

 

Du fjerner ikke det "pittelille" håndtaket uten å gå ned i vekt. Støtter meg litt til det Bogan sa; ut i fra høyden din og vekta så tror jeg du kan ta det med ro. Uansett, så går det ikke ann å "punktbrenne" fett. Skal du fjerne fra magen, må du fjerne fra resten av kroppen også.

Endret av geir_er_1337
Lenke til kommentar

Det jeg gjorde da jeg skulle fjerne det såkalte håntaket rundt magen, var at jeg begynte å spise sunt, i hvert fall sunt for musklene, og jeg begynnte selvfølgelig å trene.

 

Men, når du trener så er det viktig å la musklene få vile seg mellom treningsøktene, ellers vokser ikke musklene seg store og du får vondt i dem, kan kanskje høres koslig ut, men det er det ikke.

 

:)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...