dmodol1 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Jeg skal selge min bærbare pc det er en Elitegroup Green 732, P4 2800mhz, 512 ram, ATI Radeon 9000mobility skjermkort(64mb). 80 GB harddisk. jeg kjøpte den for ca 2 år siden for ca 18000. hvor mye kan jeg ta når jeg nå skal selge den? Endret 26. juni 2005 av dmodol1 Lenke til kommentar
.com Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 ikke akkurt beste emne tittel...... on-topic: litt usikker på bærbare men kanskje 8k. Lenke til kommentar
schtan Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 14000? Jeg ville tatt det for den, 10-14 tusen MINST Lenke til kommentar
dimdal Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 14000? Jeg ville tatt det for den, 10-14 tusen MINST Fakta er at ingen bryr seg om hva du ga for den ny, men hvor de kan skaffe seg en laptop med gode spesifikasjoner billigst mulig. Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 kan avsløre at MYYYYE har skjedd siden den var inn. Tipper jeg hadde gitt 4-5k for den, maks jeg. Lenke til kommentar
Kenneth Dammyr Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei og velkommen til forumet! En god emnetittel er en tittel som forklarer godt hva innholdet i posten din går ut på. En bruker bør kunne skaffe seg oversikt over hovedinnholdet i posten bare ut fra å lese tittelen. Emnetittelen i denne tråden er ikke god nok, om ikke dette blir endret slik at det er lettere å forstå hva slags informasjon tråden omhandler vil denne bli stengt! Vennligst forsøk å ha dette i tankene neste gang du starter en tråd, og orienter deg om hva vår nettikette sier om dårlig bruk av emnetitler. Bruk -knappen i første post for å endre emnetittelen. Se også Sticky og retningslinjene for mer informasjon om emnefelt. (Dette innlegget vil bli fjernet ved endring av emnetittel. Vennligst ikke kommenter dette innlegget.) Lenke til kommentar
RiFkinD Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Den er ikke verd 10k. selg for mellom 5 og 7k Lenke til kommentar
Gjakmarrja Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Den er ikke verd 10k. selg for mellom 5 og 7k Ikke mindre enn 7 tusen... CPU er god nok til det Lenke til kommentar
Bergtora Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 2 år gammel bærbar som bråker som et uvær og har elendig batterilevetid? (Greit, den påstanden der er bare noe jeg tror utfra at prosessoren er en desktop-prosessor) Det er jo mulig å få tak i bedre bærbare spillpcer fra 8000 kroner med nytt batteri og garanti osv... Mulig du får solgt den til noen med dårlig hørsel som vil ha en "flyttbar stasjonær". Lenke til kommentar
Wooho Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Tippe denne ikke er engang skikelig tynn, og baterikapasiteten elendig samt at laderen ligner på en murstein garantert. Skjermkortet er ikke av det beste kaliberet, hardsiken er bra, bra med minne med mindre det er SDRAM. Så en ca 4-5k ville den egne seg til nok. For å si det slik du har tapt en jysla mye penger siden du kjøpte denne for to år siden. Lenke til kommentar
schtan Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 hvor de kan skaffe seg en laptop med gode spesifikasjoner billigst mulig. Det er jo en ganske bra pc da, og den er jo verdt det Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå