Gå til innhold

Serious Sam kommer tilbake til høsten!

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det skal bli utrolig mange nye fiender, våpen og andre ting som skal holde spillet fra å være kjedelig. Det sa i allefall utviklerne selv.

BTW: Jeg gikk ikke lei av noen av SS-encounter'ne før jeg hadde gått gjennom dem flere ganger (i LAN). Utrolig irriterende å spille "Mental" vanskelighetsgraden, da fiendene ble usynlige når du skjøt på dem. Likevel spilte vi den vanskelighetsgraden mest. :p

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Du gikk igjennom det på serious i singleplayer? Ne-ei! :ohmy:

Jeg husker vi spilte 1st og 2nd encounter mye på små-LAN. I starten gikk vi faktisk gjennom hele 1st encounter på nest-letteste vanskelighetsgrad, for så å gå gjennom det på vanskeligere vanskelighetsgrader. Når vi kom til "mental" var det bare irriterende, for alle fiendene ble usynlige når vi skjøpt på dem! :p

2nd encounter var også jævlig artig, men jeg følte at jeg ble lei av den raskere, da den hadde litt for lite nytt.

Det var jo flere nye våpen og fiender, og nye, kule levels (feks den tunellen man gikk i som tvann seg rundt. Litt vanskelig å forklare), men det var likevel noe som manglet for at det skulle bli helt... nytt.

Håper at SS2 får masse nytt da. :)

Lenke til kommentar
Dro det opp fra hylla i dag. Fy F så morsomt! Jeg og en venn satt og spilte det i timesvis! Igjennomførte det nesten på Serious(Han måtte gå). Lo oss skakk igjel da det kom 100 "Frosker", 10 okser og over 20 "bombemenn" på en gang! Hahaha! :!:

Alltid morsomt når det kommer 50stk mot deg og roper AAAAAAAA! Ser virkelig fram til oppfølgeren! Man må bare elske Sam. :thumbup:

Lenke til kommentar
Jeg bare lurer, blir bossene i Serious Sam 2 da større enn bossene i Painkiller? For da blir de jammen da noen svære beist :)

Vel, de blir i allefall større (og flere) enn de i Serious Sam part 1 og 2.

Jeg vil nå forresten si at siste boss i 1st Encounter var større enn alle bossene i Painkiller. Bare klovene på føttene hans var over dobbelt så høye som Sam. :ohmy:

Lenke til kommentar

Må bare innrømme at jeg aldri har spillet Serious Sam spillene (slå meg, jeg er en skam for norske gamere) men det akter jeg å gjøre noe med. Må vel se om jeg ikke finner dem til en billig penge :)

Men om bossene er større enn de i Painkiller, ja da har man virkelig noe å se opp til (bokstavelig talt). Førstekjempen i PK var jo HUGE i grose mengder. Umulig å treffe hode med noen våpen.

Lenke til kommentar
Men om bossene er større enn de i Painkiller, ja da har man virkelig noe å se opp til (bokstavelig talt). Førstekjempen i PK var jo HUGE i grose mengder. Umulig å treffe hode med noen våpen.

Serious Sam har de aller største bossene i noen spill som jeg kan komme på. De er rett og slett enorme.

Lenke til kommentar

Serious Sam har de aller største bossene i noen spill som jeg kan komme på. De er rett og slett enorme.

Ah genialt. Da blir dette et "must have" spill. Pluss at jeg må jakte etter de forrige spillene og da :)

Lenke til kommentar
Håper ikke at spillet blir utsatt slik som mange spill har en tendens til å gjøre..

Det er så lang tid å vente :dribble:

Vel, det står i èn eller begge sniktittene jeg postet sist her, at spillet har noen bugs, så kanskje det blir utsatt en liten stund? :hmm:

Uansett blir det ikke lange tiden, da så mange allerede har fått prøvespilt spillet. :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...