Launch Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Løpe rundt med avtrekkeren inne og prøve å treffe no blir litt kjedelig i lengden, men SS er ganske underholdene i korte omganger. Spiller heller Unreal tournament spillene. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 11. august 2005 Forfatter Del Skrevet 11. august 2005 Det skal bli utrolig mange nye fiender, våpen og andre ting som skal holde spillet fra å være kjedelig. Det sa i allefall utviklerne selv. BTW: Jeg gikk ikke lei av noen av SS-encounter'ne før jeg hadde gått gjennom dem flere ganger (i LAN). Utrolig irriterende å spille "Mental" vanskelighetsgraden, da fiendene ble usynlige når du skjøt på dem. Likevel spilte vi den vanskelighetsgraden mest. Lenke til kommentar
TCi Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 SS er så veldig morro. Digger humoren, så ser fram til nr.2 Lenke til kommentar
akristina92 Skrevet 11. august 2005 Del Skrevet 11. august 2005 Dro det opp fra hylla i dag. Fy F så morsomt! Jeg og en venn satt og spilte det i timesvis! Igjennomførte det nesten på Serious(Han måtte gå). Lo oss skakk igjel da det kom 100 "Frosker", 10 okser og over 20 "bombemenn" på en gang! Hahaha! :!: Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 28. august 2005 Forfatter Del Skrevet 28. august 2005 Du gikk igjennom det på serious i singleplayer? Ne-ei! Jeg husker vi spilte 1st og 2nd encounter mye på små-LAN. I starten gikk vi faktisk gjennom hele 1st encounter på nest-letteste vanskelighetsgrad, for så å gå gjennom det på vanskeligere vanskelighetsgrader. Når vi kom til "mental" var det bare irriterende, for alle fiendene ble usynlige når vi skjøpt på dem! 2nd encounter var også jævlig artig, men jeg følte at jeg ble lei av den raskere, da den hadde litt for lite nytt. Det var jo flere nye våpen og fiender, og nye, kule levels (feks den tunellen man gikk i som tvann seg rundt. Litt vanskelig å forklare), men det var likevel noe som manglet for at det skulle bli helt... nytt. Håper at SS2 får masse nytt da. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Nå har både Gamespot og Gamespy kommet med nye sniktitter! Dere kan lese den her: -Gamespot's Preview -Gamespy's Hands-On De ser i allefall ut til å glede seg! (as do I! ) Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Sitat [iC' date=31/08/2005 : 19:30] Nå har både Gamespot og Gamespy kommet med nye sniktitter! Dere kan lese den her: -Gamespot's Preview -Gamespy's Hands-On De ser i allefall ut til å glede seg! (as do I! ) Gleder meg noe fryktelig. Håper at en demo kommer snart... Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Finnes det noe info om en eventuell demo? Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Jeg bare lurer, blir bossene i Serious Sam 2 da større enn bossene i Painkiller? For da blir de jammen da noen svære beist Lenke til kommentar
CurSe Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 DiskSpace10GB skrev: Dro det opp fra hylla i dag. Fy F så morsomt! Jeg og en venn satt og spilte det i timesvis! Igjennomførte det nesten på Serious(Han måtte gå). Lo oss skakk igjel da det kom 100 "Frosker", 10 okser og over 20 "bombemenn" på en gang! Hahaha! :!: Alltid morsomt når det kommer 50stk mot deg og roper AAAAAAAA! Ser virkelig fram til oppfølgeren! Man må bare elske Sam. Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 31. august 2005 Forfatter Del Skrevet 31. august 2005 Bear^ skrev: Jeg bare lurer, blir bossene i Serious Sam 2 da større enn bossene i Painkiller? For da blir de jammen da noen svære beist Vel, de blir i allefall større (og flere) enn de i Serious Sam part 1 og 2. Jeg vil nå forresten si at siste boss i 1st Encounter var større enn alle bossene i Painkiller. Bare klovene på føttene hans var over dobbelt så høye som Sam. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Må bare innrømme at jeg aldri har spillet Serious Sam spillene (slå meg, jeg er en skam for norske gamere) men det akter jeg å gjøre noe med. Må vel se om jeg ikke finner dem til en billig penge Men om bossene er større enn de i Painkiller, ja da har man virkelig noe å se opp til (bokstavelig talt). Førstekjempen i PK var jo HUGE i grose mengder. Umulig å treffe hode med noen våpen. Lenke til kommentar
iMarius Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Håper ikke at spillet blir utsatt slik som mange spill har en tendens til å gjøre.. Det er så lang tid å vente Lenke til kommentar
TCi Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 Bear^ skrev: Men om bossene er større enn de i Painkiller, ja da har man virkelig noe å se opp til (bokstavelig talt). Førstekjempen i PK var jo HUGE i grose mengder. Umulig å treffe hode med noen våpen. Serious Sam har de aller største bossene i noen spill som jeg kan komme på. De er rett og slett enorme. Lenke til kommentar
Bear^ Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 TCi skrev: Bear^ skrev: Men om bossene er større enn de i Painkiller, ja da har man virkelig noe å se opp til (bokstavelig talt). Førstekjempen i PK var jo HUGE i grose mengder. Umulig å treffe hode med noen våpen. Serious Sam har de aller største bossene i noen spill som jeg kan komme på. De er rett og slett enorme. Ah genialt. Da blir dette et "must have" spill. Pluss at jeg må jakte etter de forrige spillene og da Lenke til kommentar
nerd-light Skrevet 31. august 2005 Del Skrevet 31. august 2005 så betyr dette at man må kjøpe ny skjerm, hvis man skal få plass til de ne store bossene, alternativt kan man kjøpe seg en prosjektor, for da får man jo en virkelig svær skjerm Lenke til kommentar
Keylar Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Dette blir digg , Morsommere spill kan du lete lenge etter Endret 1. september 2005 av Keylar Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Har jeg misforstått, eller kommer det bare til xbox? EDIT: Det kommer til Pc og ja Endret 1. september 2005 av Sigga Lenke til kommentar
Hr. Jenssen Skrevet 1. september 2005 Forfatter Del Skrevet 1. september 2005 Dunah skrev: Håper ikke at spillet blir utsatt slik som mange spill har en tendens til å gjøre..Det er så lang tid å vente Vel, det står i èn eller begge sniktittene jeg postet sist her, at spillet har noen bugs, så kanskje det blir utsatt en liten stund? Uansett blir det ikke lange tiden, da så mange allerede har fått prøvespilt spillet. Lenke til kommentar
Sigga Skrevet 1. september 2005 Del Skrevet 1. september 2005 (endret) Har tenkt å forhåndsbestille spillet på gamesmix, og der står det at release datoen er 21/11.. Stemmer det? Bah, på play.com står det 14/10 Endret 1. september 2005 av Sigga Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå