Gå til innhold

Program til og lage MMS på PC

Anbefalte innlegg

Jeg har en nokia 6680, syntes det er slit og drive og mekke mms på telefonen...jeg skulle gjerne ha laget den på pcen og så overført. Men ingen av programmene som jeg finner på Nokia sin side eller av de programmene som fulgte med kan man gjøre dette...

På min gamle T610 gikk det an og lage mms med et program på pcen for og så overføre til telefonen.

Er det noe jeg ikke har sett ? eller har noen et program og anbefale ?

Endret av Nobrains
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
Jeg har en nokia 6680, syntes det er slit og drive og mekke mms på telefonen...jeg skulle gjerne ha laget den på pcen og så overført. Men ingen av programmene som jeg finner på Nokia sin side eller av de programmene som fulgte med kan man gjøre dette...

På min gamle T610 gikk det an og lage mms med et program på pcen for og så overføre til telefonen.

Er det noe jeg ikke har sett ? eller har noen et program og anbefale ?

Prøv samme programmet som du brukte til T610. Kanskje det fungerer?

ligger på SE.com

Lenke til kommentar

bump^^

Jeg har lyst og lage mms på pc, det må da være mulig. Det er mye jobb på mobilen om man skal legge litt arbeid i den og lage en litt kul en...

Skulle vært mulig og brukt powerpoint ellerno :p

Men er det ingen som har tips om 3partsprogramvare til og lage mms ? det må da finnes....jeg får jo ofte store "avanserte" mms som må ha tatt flere år og lage på mobil...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...