Nobrains Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Jeg har en nokia 6680, syntes det er slit og drive og mekke mms på telefonen...jeg skulle gjerne ha laget den på pcen og så overført. Men ingen av programmene som jeg finner på Nokia sin side eller av de programmene som fulgte med kan man gjøre dette... På min gamle T610 gikk det an og lage mms med et program på pcen for og så overføre til telefonen. Er det noe jeg ikke har sett ? eller har noen et program og anbefale ? Endret 26. juni 2005 av Nobrains Lenke til kommentar
Crazysteps Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg har en nokia 6680, syntes det er slit og drive og mekke mms på telefonen...jeg skulle gjerne ha laget den på pcen og så overført. Men ingen av programmene som jeg finner på Nokia sin side eller av de programmene som fulgte med kan man gjøre dette... På min gamle T610 gikk det an og lage mms med et program på pcen for og så overføre til telefonen. Er det noe jeg ikke har sett ? eller har noen et program og anbefale ? Prøv samme programmet som du brukte til T610. Kanskje det fungerer? ligger på SE.com Lenke til kommentar
Nobrains Skrevet 28. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 28. juni 2005 bump^^ Jeg har lyst og lage mms på pc, det må da være mulig. Det er mye jobb på mobilen om man skal legge litt arbeid i den og lage en litt kul en... Skulle vært mulig og brukt powerpoint ellerno Men er det ingen som har tips om 3partsprogramvare til og lage mms ? det må da finnes....jeg får jo ofte store "avanserte" mms som må ha tatt flere år og lage på mobil... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå