ViperOz Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei , har akkurat skaffet meg en amd 3000+ venice testa med super pi og cpu temp gjikk opp i 51 grader .. er dette normalt ? , har aldri hatt amd før bruker boxed kjøler og ingen oc foreløpig Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 og jeg som hadde lyst og overklokke litt , gått fra ett vapo system med en p4 til dette Lenke til kommentar
Panz3r Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hvis du har lyst til å overklokke, er det lurt med en ny kjøler. Et eksempel her Lenke til kommentar
Syar-2003 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Du får nok mange grader lavere load temperatur hvis du bytter ut boxed ajigo kjøleren med en ny kvalitets heatsink/kjøler . Tror load temperaturern min sank 8-10C når jeg byttet fra boxed til swiftech på newcastle cpuen jeg hadde . Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 problemet er at jeg ikke vet hvilke kjølere som passer , har ett msi k8n og det har ett rart design Lenke til kommentar
benz Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Har samme Hk (MSI K8N Neo4 Platinum) og Venice 3200+ med boxed vifte (Arctic Silver 5 kjølepasta), ingen oc. CnQ aktivert. Ca 26 grader romtemperatur (varmt!) Kjørte Super Pi i ca 40 minutter med full load og leste av temp med Everest. Idle: 35 Load: gikk opp til 46. Stabiliserte seg så raskt på 41 grader. Lurer på om dette kan være riktig? Hadde faktisk forventet en høyere load-temperatur, forutsatt at Everest er til å stole på. Lenke til kommentar
ViperOz Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 min sin har faktisk blitt kaldere etter en dags bruk :0 , full load nå ca 47 , uten arctic silver btw .. idle på ca 28 .. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå