Gå til innhold

Tv ut på Sapphire Radeon X800XL

Anbefalte innlegg

har nettopp fått meg nytt skjermkort og vil koble til tven så jeg kan se på film på tv.

Har koblet svhs-kabel til skjermkortet og inn på tven via en scartovergang. (akkurat samme måten som på mitt forrige skjermkort som var et saphire 9500)

Men når jeg velger den kanalen jeg valgte før for å se pc på tv så er den helt svart.

har også sjekket på ATI catalyst center som ble installert automatisk men ser ingen knapp jeg kan trykke på for å se på tv

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
har nettopp fått meg nytt skjermkort og vil koble til tven så jeg kan se på film på tv.

Har koblet svhs-kabel til skjermkortet og inn på tven via en scartovergang. (akkurat samme måten som på mitt forrige skjermkort som var et saphire 9500)

Men når jeg velger den kanalen jeg valgte før for å se pc på tv så er den helt svart.

har også sjekket på ATI catalyst center som ble installert automatisk men ser ingen knapp jeg kan trykke på for å se på tv

Fant ut av dette selv .. var en Wizard på ATI catalst som fikset problemet

Lenke til kommentar
Hei du?

Jeg bare lurer men, går det ann å starte maskinen koblet til en tv?

Altså ikke bruke dataskjerm i det hele tatt! :hmm:

Jupp, du kan sikkert gjøre som Valent sier, men en billigere variant er å gå inn i BIOS og finne fram til et sted hvor det står diverse skjerminnstillinger. Jeg husker ikke helt, men jeg har gjort det med min htpc...

erlend_halvorsen: prøv en annen scart-kontakt. Det hjalp for meg. Ellers så kan det hende at du har TV'en på svart/hvitt AV ;)

Endret av xcv
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...