The Norwegian Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Jeg har hørt at XboX 360 kommer til å kjøre PC-spill også. Er dette sant? Lenke til kommentar
hansol123 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 nepe. hvorfor ikke spør meg har liten tro for at xbox 360 blir å støtte pc spill men hvem vet Lenke til kommentar
Gjest Slettet-NIoHlfL Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det var vel vel noe snakk om det omvendte, mener jeg å huske, men det var vel bare noen ville rykter Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 Det var vel vel noe snakk om det omvendte, mener jeg å huske, men det var vel bare noen ville rykter Neeei.. tror ikke set når det kommer fra OXBM(Official XboX Magasine) Lenke til kommentar
StaBBer Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 La meg avklare dette: NEI Lenke til kommentar
simerix Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 nepe. hvorfor ikke spør meg har liten tro for at xbox 360 blir å støtte pc spill men hvem vet Det gikk rykter en stundom at man vil kunne kjøre windows longhorn på xbox 360. Lenke til kommentar
Zeph Skrevet 30. juni 2005 Del Skrevet 30. juni 2005 (endret) Hmm...ein konsoll blir jo meir og meir lik PC, så det blir vel lettare å emulere konsollspel med 360 og PS3 kanskje? Det ville vært ei gullgruve for MS då, så eg håper det ikkje blir realitet Endret 30. juni 2005 av zeph Lenke til kommentar
thomassit0 Skrevet 1. juli 2005 Del Skrevet 1. juli 2005 ja det var det dere XNA de prata om som visstnok gjorde det mulig. Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 1. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 1. juli 2005 Hmm...ein konsoll blir jo meir og meir lik PC, så det blir vel lettare å emulere konsollspel med 360 og PS3 kanskje? Det ville vært ei gullgruve for MS då, så eg håper det ikkje blir realitet Hvorfor ikke? Støtter du ikke microsoft. Det gjør nemlig jeg! De senket meg denne gaven fra oven! (etter at jeg måtte punge ut med 1200 kr ) Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 2. juli 2005 Del Skrevet 2. juli 2005 disse longhorn greiene var snakk om at KONTROLLEN til 360 skulle kunne brukes i longhorn, pluss at fjernkontrollen (og konsollen) skulle kunne "snakke" sammen med en windows media pc. 360 spill på pc, eller omvendt er helt klart utelukket, det sier seg slev at MS vil holdce de to markedene adskilt på spillfronten, slik at man får en større bredde i salget. De er jo tross alt ute etter å tjene penger, ikke være snille Lenke til kommentar
The Norwegian Skrevet 2. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 2. juli 2005 (endret) Neei.. jeg har lest at den skal installere pc-spill på den. Skal se etter bladet. *Lete og grave* Endret 2. juli 2005 av AcolyteGutripper Lenke til kommentar
PapaDon Skrevet 5. juli 2005 Del Skrevet 5. juli 2005 Neei.. jeg har lest at den skal installere pc-spill på den. Skal se etter bladet. *Lete og grave* mener bestemt at dette er umulig, men ikke skyt meg om jeg tar feil Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå