Kleivis Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 har en usbdisk der eg har lagret alle mediafilene mine. eg har lagt hele "musikk" mappen inn i amarok men den klarer allikevel ikke å spille av alt. kopierer eg sangene til "home" så går det fint Lenke til kommentar
objorkum Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Får du nokon feilmelding? Kan du poste outputet av denne kommandoen? mount Lenke til kommentar
Kleivis Skrevet 26. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 26. juni 2005 ingen feilmelding eller noen ting $ mount /dev/hda2 on / type ext3 (rw,errors=remount-ro) proc on /proc type proc (rw) sysfs on /sys type sysfs (rw) devpts on /dev/pts type devpts (rw,gid=5,mode=620) tmpfs on /dev/shm type tmpfs (rw) /dev on /.dev type unknown (rw,bind) none on /dev type tmpfs (rw,size=5M,mode=0755) usbfs on /proc/bus/usb type usbfs (rw) /dev/sda1 on /media/sda1 type vfat (rw,noexec,nosuid,nodev,sync,quiet,uid=1000,gid=1000,umask=077,iocharset=utf8) Lenke til kommentar
A!1 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Det kan være at time-out i automount er satt for lavt. P.g.a. cache-instillinger i avspillerprogrammet vil det ta noe tid mellom hver gang den leser fra disken (når du spiller av mp3) og da vil disken avmonteres. Det tar litt tid å montere disken igjen, slik at du får lesetilgang... Du får sjekke configfilen til automount. mountfs.config eller noe slikt? i /etc/mount eller /etc/automount ? Husker ikke nøyaktig hvordan dette gjøres... Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå