gamerman Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei Jeg har sett litt på chess.no på dems kontankot og syntes dette så bra ut . Hvordan er wap mulighetene til chess ? Lenke til kommentar
Phantom80 Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Chess kontantkort fungerer bra. Jeg har selv hatt det i ca ett år. Å bruke Wap koster flatt 14,- kroner per Mb. Det vil si at uansett om du laster ned 1 eller 10 Mb koster det 14,- per Mb. Det finnes billigere alternativer, men prisen er grei nok. En ting jeg ikke er så fornøyd med er at man kun kan fylle opp via nettet, men jeg synes å huske at muligheten for å fylle via mobilen er på vei. Gebyret for å fylle på ringekontoen er 4,50,- denne prisen er litt "stiv" synes jeg. Ellers er som kjent dekningen lik Telenor, og dessuten stabiliteten, vi har vel alle fått med oss Netcoms problemer i det siste Endret 26. juni 2005 av Phantom80 Lenke til kommentar
whom Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Har også chess, jeg og fungerer greit. Reagerte på at når jeg var i Israel, så hadde ikke jeg dekning, i motsetning til alle andre. Tele2 ringkontant er vel det billigste alternativet nå... Vurderer å bytte. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå