Ondys Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hello i luken! Er litt over en måned siden jeg bestemte meg for å bruke 25.000 kr på en ny laptop. Valget falt da på MPX sin modell D900T. Har ikke hatt noen problemer med å spille Halflife 2 eller World Of Warcraft med denne maskinen, og grafikken var strålende på en oppløsning av 1920 x 1200 med masse "snacks" skrudd på. Problemet begynnte å komme når jeg gikk i innkjøp av Battlefield 2, å gledet meg som en unge, å skrudde opp gafikken på fullt, og alt så til å funke greit. Fikk spillt i 5 -10 min før pc'en bare skrudde seg av... Trodde først dette kom av en driver feil, så jeg prøvde da å bytte alle driverne som ikke var "Up to date". Dette hjalp da ikke stort, og feilen fortsatte. Så bare for å teste HL2 igjen, så har feilen begynnt der og. Tenkte kanskje det var cpu'en som ble for varm, og tokk å kjørte en cpu-burner teste med 100% prosessor bruk i en time, alt fungerte som det skulle. Begynnte da og tenke på skjermkortet (Geforce Go 6800), og teste Battlefield2 på en lav oppløsning og ingen ekstra "snacks" skrudd på. Da funket spillet normalt, og har spillt det i flere timer i strekk nå. Det jeg lurte på, var om flere folk med denne Maskinen (D900T) sliter med samme varme problem som meg? Å man bør vell forvente at man kan bruke hele kraften til maskinen, når man har betalt 25.000 kroner for den, eller? Beklager at posten var lang, men følte det var viktig å få med. Mvh. Mats. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå