TheOats Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Nå sitter jeg her for å prøve level editoren, alt går bra(alt, er å lage fjell/bakker) til jeg skal hive på noe tekstur isteden for "REPLACE ME" teksturen. Dette funket ikke på noe måte. Første problemet var å finne en tekstur. Jeg prøvde å hente tekstur i fra andre brett eks Training, problemet her altså om jeg har gjort det riktig. Andre problemet var at jeg ikke klarte å få trykt det på brettet jeg hadde lagt. Jeg fant en plass hvor man kunne "spraye" på tekstur, men her var det ingen tekstur å hente, heller ikke noen plass å laste ned fra andre brett eller lingnende. Hvis noen vet noe, hva som helst vær snill å informer meg. Takk. Endret 2. juli 2005 av The (only) O Lenke til kommentar
NightWolfie Skrevet 12. juli 2005 Del Skrevet 12. juli 2005 (endret) www.spillmodding.no Endret 12. juli 2005 av NightWolfie Lenke til kommentar
TheOats Skrevet 12. juli 2005 Forfatter Del Skrevet 12. juli 2005 Spillmodding.no Kult, skal skjekke der. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå