gamerman Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Hei Jeg har en SE K750i som er låst til NetCom Active Talk i 12 måneder som jeg skulle gjerne få fjernet . Kan noen hjelpe meg med framgangsmåten eller kanskje gi meg noen linker ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 http://www.unlockshop.no/phone_info.php?modell=SE_K750i Lenke til kommentar
formannen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Dersom du har kjøpt en telefon fra det første partiet som NetCom sendte ut som låste telefoner, så har ikke disse operatørlås. Dette har jeg selv testet i butikken der jeg jobber. Vet ikke om det er kommet nytt parti med telefoner ut fra NetCom. Lenke til kommentar
veggiss Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 (endret) Dersom du har kjøpt en telefon fra det første partiet som NetCom sendte ut som låste telefoner, så har ikke disse operatørlås. Dette har jeg selv testet i butikken der jeg jobber. Vet ikke om det er kommet nytt parti med telefoner ut fra NetCom. stemmer det han sier. vi fikk to ladninger med det som skulle være netcom låste telefoner, både med og uten klistremerket på. ingen av de var låste. prøv tlf med et annet simkort før du gjør noe annet, mest sannsynlig så er den ikke låst Endret 26. juni 2005 av veggiss Lenke til kommentar
Lurifaksen Skrevet 26. juni 2005 Del Skrevet 26. juni 2005 Ser ut som både telenor og netcom har slengt seg på bølgen om å lure kjøperene ang. operatørlås, ettersom begge selger denne modellen tydelig merket med både operatørlås og (i telenors tilfelle) Entry, selv om dette bare er tull. Men Telenor har i alle fall noen som er låst uten Entry. Lenke til kommentar
espenhogbakk Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg kjøpte meg som mange andre en, K750i på elektrofil messa i helgen, var jo frustrert over at denne var låst og med entry, men valgte å kjøpe forde. Jeg kommer hjem, starter opp med et telenor simkort og finner ut at det ikke er noe entry på denne. WOHO tenker jeg, tar ut simkortet å setter i mitt gamle simkort med Talkmore. Det funker! Så min telefon, og sikkert alle andre som man i hvertfall kjøpte på messen er K750ier uten operatørlås og entry. Genialt! Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg har ikke kjøpt den ennå Kjøper det nye kullet som kommer til fredag siden SE måtte update noe software. Btw hva er enty eller entry ? Lenke til kommentar
genser Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 http://telenormobil.no/entry.tnm Entry er din snarvei til nyheter, sport og underholdning på mobilen. Entry-menyen er lagt inn på noen utvalgte mobiler, og gir deg raskest og enklest mulig tilgang til det du er mest interessert i. Med Entry på mobilen er du alltid oppdatert på det du er mest opptatt av. Lenke til kommentar
gamerman Skrevet 27. juni 2005 Forfatter Del Skrevet 27. juni 2005 Kan det på samme linje sammenlignes med PopUps ? Jeg vil bare ha slik at jeg har en startside på nettet via mobil og at jeg kan browse ikke noe reklame Please svar meg Lenke til kommentar
CaZpeR Skrevet 27. juni 2005 Del Skrevet 27. juni 2005 Jeg kjøpte nylig en SE K750i bindt til Netcom MyTalk. Jeg skulle også overføre nummer fra Tele2, som bruker Telenor sitt nett. Og jeg bruker det enda og funker fint som en klokke. Så virker som at det ikke er noe sperre på min. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå