Gå til innhold

Fjerne opratørlås på K750i

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dersom du har kjøpt en telefon fra det første partiet som NetCom sendte ut som låste telefoner, så har ikke disse operatørlås. Dette har jeg selv testet i butikken der jeg jobber. Vet ikke om det er kommet nytt parti med telefoner ut fra NetCom.

Lenke til kommentar
Dersom du har kjøpt en telefon fra det første partiet som NetCom sendte ut som låste telefoner, så har ikke disse operatørlås. Dette har jeg selv testet i butikken der jeg jobber. Vet ikke om det er kommet nytt parti med telefoner ut fra NetCom.

stemmer det han sier. vi fikk to ladninger med det som skulle være netcom låste telefoner, både med og uten klistremerket på. ingen av de var låste. prøv tlf med et annet simkort før du gjør noe annet, mest sannsynlig så er den ikke låst :)

Endret av veggiss
Lenke til kommentar

Ser ut som både telenor og netcom har slengt seg på bølgen om å lure kjøperene ang. operatørlås, ettersom begge selger denne modellen tydelig merket med både operatørlås og (i telenors tilfelle) Entry, selv om dette bare er tull.

Men Telenor har i alle fall noen som er låst uten Entry.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte meg som mange andre en, K750i på elektrofil messa i helgen, var jo frustrert over at denne var låst og med entry, men valgte å kjøpe forde. Jeg kommer hjem, starter opp med et telenor simkort og finner ut at det ikke er noe entry på denne. WOHO tenker jeg, tar ut simkortet å setter i mitt gamle simkort med Talkmore. Det funker!

Så min telefon, og sikkert alle andre som man i hvertfall kjøpte på messen er K750ier uten operatørlås og entry. Genialt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...